15 Reacties

4 jaar geleden

Sowieso gaan! En doen wat kan met Samuel

4 jaar geleden

Ik stop me dochter in de draagzak. Niet ideaal. Maar dan slaapt ze wel.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Kan je voorstellen om bijv om 4 uur de BBQ te beginnen? En idd draagzak mee!

4 jaar geleden

Het zijn je ouders. Ik zou zeggen gewoon gaan misschien gaat het wel onwijs goed 😊 Draagdoek mee, babyfoon / ap op je mobiel, campingbedje. En je kan altijd nog zeggen tegen je vader steek hem maar om 17 uur aan, dat je al wel wat gegeten hebt 😉 Ik ben wel van mening op tijd gaan. Ik vind het zelf heel vervelend voor mijn ouders als ik binnen kom, dan ga voeden en dan gelijk naar bed brengen. Ik gun onze ouders ook wel even een uurtje met hun wakkere kleinkind.

4 jaar geleden

Ik doe het ook met de draagdoek. Dan kan hij tenminste nog slapen als het lukt. En wat vroeger naar huis dan de rest. Of gokken dat hij in de auto slaapt.

4 jaar geleden

Reactie op MyrtheMarriet

Sowieso gaan! En doen wat kan met Samuel
Ja hè....tx

4 jaar geleden

Reactie op One Love

Ik stop me dochter in de draagzak. Niet ideaal. Maar dan slaapt ze wel.
Mmm wil hij niet, in slaapzak. Draag hem gewoon op arm altijd

4 jaar geleden

Reactie op Ikbensuus

Kan je voorstellen om bijv om 4 uur de BBQ te beginnen? En idd draagzak mee ...
Ja kan zeker denk ik!

4 jaar geleden

Het zijn je ouders. Ik zou zeggen gewoon gaan misschien gaat het wel onwi ...
Ja klopt....komt goed. Thanx

4 jaar geleden

Ik had dit ook. Hij is nu 5 maanden en heb hem vorige week voor het eerst bij mijn moeder op bed gelegd en dan met het zelfde avond ritueeltje als thuis. En dit ging goed ! Toen we weer naar huis gingen sliep die weer lekker verder 🤗
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik neem de kinderwagen mee en haar slaapzakje bij sociale dingen. Ze slaapt dan wel wat later maar gaat wel slapen. Ook niet ideaal maar een oplossing in ieder geval

4 jaar geleden

Wij zijn onlangs bij vrienden geweest. Wij hebben gewoon daar pyjama en slaapzak aangedaan, fles gegeven in campingbedje gelegd (alles zoals thuis) als we naar huis gingen rond 1u snachts hebben we gewoon 1 been uit de slaapzak gehaald zodat hij vastgeklikt kon worden. Hij is heel eventjes wakker geworden maar in auto meteen verder geslapen. Van maxicosi naar eigen bedje heeft hij niet eens opgemerkt

4 jaar geleden

Reactie op picolini

Ik had dit ook. Hij is nu 5 maanden en heb hem vorige week voor het eerst b ...
Oh kei fijn!! Alleen wij hebben nog geen camping bedje en m'n ouders ook niet meer... Maar komt goed

4 jaar geleden

Reactie op Motherload

Ik neem de kinderwagen mee en haar slaapzakje bij sociale dingen. Ze slaapt ...
Jazeker superfijn als dat zo lukt toch!

4 jaar geleden

Reactie op Sara18

Wij zijn onlangs bij vrienden geweest. Wij hebben gewoon daar pyjama en sl ...
Wauw wat is dat goed gegaan zeg! Heel fijn!