7 Reacties

4 jaar geleden
Waarom niet gewoon een leuke uitkiezen en zelf een campingbedje meenemen? Zoveel plek neemt dat niet in met alle andere rommel die je toch mee wil nemen 😄

4 jaar geleden
Ik zou zelf campingbedje meenemen. In sommige babybedjes wil jij je kindje niet leggen 🙈

4 jaar geleden
Geen idee of het dichtbij de zee is. Maar eentje in Lithoijen b&b, heel luxe voor helemaal niet zo duur. Prive zwembad en sauna in het huisje met een mooi groot tuin.
http://www.bergwellness.nl

4 jaar geleden
Het is niet dicht bij zee, maar wel een veel mooie natuur (lekker wandelen) en dicht bij het Veluwemeer: de bed & breakfast van mijn ouders.
www.bnbtonderkomen.nl
Babybedje is aanwezig! :)

4 jaar geleden
Ik zou zelf campingbedje meenemen. In sommige babybedjes wil jij je kindje ...
Doe ik inderdaad ook altijd. Ooit eerste keer Centerparcs met onze oudste was ook alles aanwezig. Maar als je ziet in wat voor staat sommige bedjes of boxen oid zijn dan wil je maar al te graag je eigen mee. Heb toen direct eentje aangeschaft en die hebben we al 13 jaar. Ging mee op elke vakantie en heeft ook alle keren het kamperen (in tent) overleefd. Gebruikte em altijd nog hier voor de logees en kan em nu dus weer voor de kleine man gebruiken.
Is het geld dubbel en dwars waard!
Je weet altijd wie er in gelegen heeft en wat er mee gebeurd is. Heel belangrijk ook; hoe schoon die is 😬

4 jaar geleden
Doe ik inderdaad ook altijd. Ooit eerste keer Centerparcs met onze oudste w ...
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die zo is 🤣 sommige mensen verklaren mij voor gek dat ik altijd alles zelf meeneem (campingbedje en stoel) op vakantie dan hea bij vrienden mogen ze wel in dat campingbedje.