13 Reacties

5 jaar geleden

Achterkant van de slaapzak onder in het bedje instoppen

5 jaar geleden

Het enige wat ik over die bed bumpers hoor is dat het de kans op wiegendood verhoogt. Als ze geen plekken heeft ervan en zichzelf er niet wakker van maakt, zou ik het gewoon zo laten.

5 jaar geleden

Reactie op Chowmom

Achterkant van de slaapzak onder in het bedje instoppen
Al geprobeerd 🙊 ze gooit haar beentjes met een kracht omhoog waardoor hij snelste laat.. daarbij is deze niet extreem lang waardoor ik een hele flap onder het matras kan doen

5 jaar geleden

De kleine van ons gaat ook heel de co sleeper door. Lekker overdwars slapen! 😄 Een bed bumper is hierbij gevaarlijk omdat ze met het hoofdje daar tegenaan kunnen komen te liggen en ze niet sterk genoeg zijn om zichzelf weg te duwen en zodoende kunnen stikken. Er is reden waarom er spijltjes zitten 😉

5 jaar geleden

Reactie op Désirée

De kleine van ons gaat ook heel de co sleeper door. Lekker overdwars slapen ...
Ja.. je zou zeggen dat er ook een reden is dat bed bumpers bestaan en gebruikt mogen worden bij baby's die zich zo door heel het bedje wurmen 🤷‍♀️ het is allemaal een beetje dubbel en tegenstrijdig.. bij me oudste nooit gebruikt

5 jaar geleden

Ja.. je zou zeggen dat er ook een reden is dat bed bumpers bestaan en gebru ...
Alles met trouwen, rouwen, en vrouwen (en dus ook baby’s) kost geld. En we willen het allemaal goed doen voor onze kleine hummel en zijn super onzeker of we het wel goed doen! Achter alles wat te koop is zit een verdienmodel achter. Bedbumpers zijn er voor de aankleding en dingen mooier te maken. Praktisch nut? Nee. Esthetisch oogpunt? Ja. Meis, volgens mij ben je er al uit, neem die bedbumper ☺️

5 jaar geleden

Reactie op Désirée

Alles met trouwen, rouwen, en vrouwen (en dus ook baby’s) kost geld. En we ...
Als ik er uit was geweest had ik hier geen topic over geopend en mensen om advies gevraagd toch 🙃 niet zo buiten de lijntjes kleuren.. Aangezien hier over ook wordt beschreven dat het bij goed bevestigen veilig gebruikt kan worden maar ik met een nogal tegenstrijdig gevoel zit vraag ik hier of er mensen zijn met ervaringen ect.. ik stel mijn vraag hier niet voor niets..

5 jaar geleden

Lekker laten gaan! Ons zoontje van 2 vinden we nog steeds overdwars. En ook met heel zijn lichaam tegen het bed aan. Ligt denk lekker 🤷‍♀️ in ons bed doet hij het ook, dus grootte maakt ook niet uit. Zelf liggen we toch ook niet stil? Ik in ieder geval niet. Straks gaat ze ook rollen in dr bed, gaat ze lopen, kruipen en leert ze staan. En als je pech hebt klimt ze er op een gegeven moment uit. Of je moet dr vast binden, maarja schijnt ook niet mogen 😅 Bedbumpers zijn niet veilig. Mogen alleen onder toezicht gebruikt worden (denk aan box).

5 jaar geleden

Lekker laten gaan! Ons zoontje van 2 vinden we nog steeds overdwars. En oo ...
Tnx! Door jullie advies ben ik eruit! 😄 geen bed bumper!

5 jaar geleden

Ik heb het vandaag nog even met mijn vader over gehad, want ik was ook echt een wiebelkont in bed, maar toen ik kon staan , viel ik staand in slaap, dus heeft hij gaten in de slaapzak aan het voet eind gemaakt en met een riem er doorheen aan het bed vast gebonden 😂😂 zo kan het dus ook

5 jaar geleden

Reactie op sannep97

Ik heb het vandaag nog even met mijn vader over gehad, want ik was ook echt ...
Hahaha 🤣

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft wel de fase gehad (toen was hij al wat ouder) om met zijn hoofd keihard tegen zijn bedje aan te bonken. Want ja dan kwam ik en was het een grote lach van oor tot oor. Alleen jammer dat dit 6 keer per nacht was... toen heb ik hem een weekje in het campingbedje gelegd en toen was de lol er zo vanaf 😉

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft wel de fase gehad (toen was hij al wat ouder) om met zij ...
Hahaha wat ze al niet doen voor aandacht he😅 wel fijn dat een campingbedje er voor heeft gezorgd dat de lol er vanaf ging