14 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb daar al heel wat liters van op gedurende mijn zwangerschap. 🤣 Omdat het zo lang bevroren is en bewerkt is geworden kan je het gewoon veilig eten. Alle eventuele bacteriën zijn doodgevroren ☺️

5 jaar geleden

Oooh kan iemand ff een bak langsbrengen? Spontaan zin in nu 🥲

5 jaar geleden

De smaak is nagemaakt, in Ben & jerry cookie dough (überhaupt cookie dough ijs) zit geen rauwe eieren. Dit mag niet. Eetsmakelijk!

5 jaar geleden

Volgens hun site mag je het gewoon eten

5 jaar geleden

Thanks voor jullie reacties! 🥰 Ik ga er nu lekker van smullen 🤭

5 jaar geleden

Normaal koekjesdeeg zit rauw ei en zo in dat mag je niet eten, als het in ijs verwerkt zit smaakt het naar koekjesdeeg maar is uiteraard wel veilig te eten, gewoon een andere (veilige) samenstelling

5 jaar geleden

Reactie op Kuikelientje

Oooh kan iemand ff een bak langsbrengen? Spontaan zin in nu 🥲
Ja kut ik ook... 😂😱

5 jaar geleden

Ohh.. nou heb tijdens zwangerschap ook cake gemaakt en de lepels af gelikt 🤭🙈.. we leven allebei nog ( de kleine en ik)

5 jaar geleden

Reactie op Xpj

Ohh.. nou heb tijdens zwangerschap ook cake gemaakt en de lepels af gelikt ...
Oooo ja ik ook en toen werd ik een nacht ziek!! Heb me echt de peentjes gezweet 🙈 en de x er op gewoon weer doen.... oooowwww maar t is zo lekker 🙈🙈🙈🙈🙈

5 jaar geleden

Reactie op ChickenANDnugget

Ik heb daar al heel wat liters van op gedurende mijn zwangerschap. 🤣 Omd ...
😱En ik al die maanden maar gedacht te hebben dat dit niet mocht hahaha, nou weet ook gelijk wat ik bij de volgende boodschap ronde gewoon in me mandje doe haha. Was echt bang voor rauw ei dus had het niet meer gegeten sinds de positieve test.

5 jaar geleden

Reactie op MacyMae

😱En ik al die maanden maar gedacht te hebben dat dit niet mocht hahaha, no ...
Ahnooo bestond dit topic dan maar een aantal maanden geleden. Wellicht voor ooit een volgende zwangerschap als standaard op je lijstje haha

5 jaar geleden

Reactie op Xpj

Ohh.. nou heb tijdens zwangerschap ook cake gemaakt en de lepels af gelikt ...
Hahaha hier ook, klein beetje genieten 😂🙋🏼‍♀️

5 jaar geleden

Oooo ik heb vorige week een hele bak hiervan opgegeten 😅 was niet de bedoeling maar hij was zo leeg Haha

5 jaar geleden

En anders heb je nog de vegan variant. Die is sowieso vrij van dierlijke producten 🥰