Mijn dochter van 4,5 maand heeft best wel wat berg op haar hoofdje. Ze krabt er regelmatig aan en heeft daardoor hier en daar soms ook een wondje. Verder lijkt ze er niet veel last van te hebben. Ik lees op veel plekken dat het beter is om het gewoon te laten zitten, maar hoor om me heen ook veel moeders die het wel weg halen. Ik heb bergzalf in huis en dat hebben we één keer gebruikt. Het hielp wel, dus daar zouden we mee verder kunnen gaan. Wat is jullie advies?
Ik was er na 4,5 maand wel een beetje klaar mee. Het leek iedere keer beter te gaan en dan kwam het ineens weer heel erg terug. Het rook ook heel muf. 1x kokosolie 10 minuten in laten trekken en voorzichtig kammen en alles was weg. Tot op heden (we zijn anderhalve maand verder) niet teruggekomen.
Die van mij had het op een gegeven moment steeds erger, heb toen 1 alles weggehaald. (Gelukkig had ze nog geen wondjes.) en daarna heeft ze het niet meer terug gehad. Ben wel gestopt met haarolie producten en ik denk dat het hierdoor kwam!