40 Reacties
5 jaar geleden
Als kraamverzorgende weet ik dat het inderdaad normaal is dat het gezin de parkeerkosten betaalt. Vaak kun je wel iets van een kortingscode krijgen bij de gemeente, zodat je toch een hoop bespaard.
En 300 meter is echt niet zo ver, dat vind een kraamverzorgster heus niet erg. Geef het even door bij het kraambureau dan zetten ze het in het onlinedossier
5 jaar geleden
Oh lol, niks over gehoord. Die van mij gaat dik een km moeten lopen wilt ze parkeren 🥵
5 jaar geleden
Bij ons ook betaald parkeren op onze kosten. Wat ik ook wel snap, waarom zouden ze er zelf voor op moeten draaien?
Ze gaven tijdens de intake wel aan dat we persoonlijk kunnen bespreken met de desbetreffende persoon die bij ons komt of het een optie is een stukje verder te lopen. Evt ook nog een optie dat mij man haar haalt en brengt naar haar auto buiten de betaalde zone.
5 jaar geleden
Reactie op wiebb
Nee dat ze er zelf voor moeten opdraaien is natuurlijk nonsens maar ik zou ...
Ja maar stel iemand woont in Amsterdam? Ben je een godsvermogen kwijt. Ik woon zelf in Utrecht, als jij hier betaald moet parkeren dagelijks kan je net zo goed stoppen met werken😂
5 jaar geleden
Reactie op sannie3
Misschien een gekke gedachte van mij hoor. maar als er een monteur voor het ...
Daar betaal je voorrijkosten. Dus dat dekken ze daarmee.
5 jaar geleden
Vind het wel logisch van hun. Zij maken bij jou bevalling namelijk veel meer kosten dan bij iemand die gratis parkeren heeft. Moet niet zo zijn dat ze daarom bij jou niet willen langskomen omdat ze dan geen winst zouden maken 😜
5 jaar geleden
Maar gewoon vragen idd! Denk dat de kraamzorg dat echt geen probleem vindt.
5 jaar geleden
Reactie op wiebb
Ik snap je standpunt niet helemaal denk ik. Wat wil je hiermee zeggen? Dat ...
Ik vind het idd normaal dat je voor de parkeerkosten betaalt voor iemand die je komt helpen. Het is voor de werknemer zelf toch niet te doen om het zelf te betalen.. Voor de werkgever is het ook duur als je in dure regio’s werkt. Ben je dagelijks tientallen euro’s kwijt.. dat is ook niet te doen.
5 jaar geleden
Je kunt dat toch best vragen, 300 meter is toch ook helemaal niet ver. Wellicht staat de kraamverzorgster er gewoon voor open.
5 jaar geleden
Waarom informeer je niet of dit überhaupt voor doorberekend word aan jullie 🤷🏽♀️? Bij mij is het wel gratis parkeren maar bij de intake is dit wel specifiek na gevraagd.
En er is ook duidelijk aangegeven mocht ik eigenbijdrage betalen dat ik geen zorgen hoeft te maken en ik de factuur zelf moet betalen en dit naderhand bij hun kan declareren. Dat dit vergoed word.