11 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben hem beneden staan en een losse matras die we op de keukentafel kunnen leggen mocht dit nodig zijn. Dit vond de verloskundige voldoende als bed! (Mits de tafel stevig genoeg is natuurlijk) misschien is dit voor jullie ook een optie?!

5 jaar geleden

Reactie op JLF

Wij hebben hem beneden staan en een losse matras die we op de keukentafel k ...
Dachten wij ook aan maar we hebben een ronde tafel met in het midden een poot dus als op één kan heel veel druk komt dan valt ie om...

5 jaar geleden

Mag ik vragen waarom er een bed bij moet?

5 jaar geleden

Ik had bedacht om nog nr boven naar bed te lopen als het nodig is😋

5 jaar geleden

Reactie op Stellavgn

Mag ik vragen waarom er een bed bij moet?
Voor de nageboorte of als ik toch ineens uit bad moet en niet naar boven kan komen en er veel haast bij is

5 jaar geleden

Reactie op picolini

Ik had bedacht om nog nr boven naar bed te lopen als het nodig is😋
Ja de nageboorte moet op bed geboren worden zei onze verloskundige dus dan moet je misschien binnen een kwartier na de geboorte naar boven lopen met baby. Ook om indien nodig gehecht te kunnen worden

5 jaar geleden

Wij hebben hem in de keuken gezet vanwege gelijke redenen en dat het makkelijker is met de kraan, en tegels beter dweilen dan een houten vloer.. We hebben een sofa in de keuken die we uit kunnen klappen. VK leek het prima te vinden

5 jaar geleden

Ik zet m in de woonkamer. En heb het advies gekregen een matras op de eettafel te leggen🤣🤣

5 jaar geleden

Of evt als het lukt... salontafel aan je bank schuiven met een matras erop?

5 jaar geleden

Wij zetten het in de woonkamer. Ik mag ook bevallen van de placenta in bad. Als dat niet lukt hebben we een dun matrasje voor op onze keukentafel. Dit alles op advies van de verloskundigen. Ze vinden het prima om een beetje te improviseren als de thuisbevalling daardoor door kan gaan.

5 jaar geleden

Reactie op Nurse2016

Wij zetten het in de woonkamer. Ik mag ook bevallen van de placenta in bad ...
Dit hebben wij ook gedaan. Placenta is in bad geboren en controle even op de salontafel met een matrasje erop.