12 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb de eerste weken geen bh gedragen. Had ook geen stuwing, borstvoeding kwam niet op gang.
5 jaar geleden
Hm voedingsbhs de leuke variant.. simpel maar wel hip. En verder lekker losse sport bh鈥檚. Maar ook gewoon gewone bh鈥檚.. Net als ze vorige keer. Kies gewoon wat jou het fijnst voelt.
5 jaar geleden
Voedingsbh en dan heel elastisch en zonder beugel. Of je nou bv gaat geven of niet, je zal waarschijnlijk stuwing krijgen dus dat is dan fijn omdat je er ook mee wilt slapen!
5 jaar geleden
Ik ga voor flesvoeding. Dus ik neem een sportbh en bandana. Die zitten ook lekker met slapen. Zelfs met douchen had ik er 1 aan 馃槵 na 4 dagen was bij mij wel de stuwing over. En dan weer de bhs aan van de zwangerschap. Mijn borsten zijn niet gekrompen.
5 jaar geleden
Ik draag de bralettes van calvin klein. Vind die het lekkerst zitten, ook met slapen. Ziet er ook leuk uit.
5 jaar geleden
Ik draag de bralettes van calvin klein. Vind die het lekkerst zitten, ook m ...
Ik ga ook voor de bralettes, die zitten top en het voelt alsof je er geen aan hebt 馃憤馃徎
5 jaar geleden
Reactie op Li84
Ik deed in het begin s'nachts een strakke sporttop aan tegen de stuwing met ...
Kan dit ook als je je borstvoeding op gang wil krijgen? Had bij mn eerste idd altijd 1 grote natte plek in mn bed (charming) 馃槀 maar dat zou toch mooi op te lossen zijn hiermee!!