15 Reacties

5 jaar geleden

Ik dacht een sportbh mee te nemen .. ben er zelf ook nog niet helemaal uit

5 jaar geleden

Ik ben kraamverzorgster en geef als tip idd om dan een sportbeha aan te trekken. Gewoon dezelfde maat als dat je draagt

5 jaar geleden

Ellende h猫 ik vindt dit ook een lastige ik heb uiteindelijk bij de Hema sport bh鈥檚 gekocht en dan gewoon een m (m鈥檔 eigen maat) omdat mn vriendinnen behoorlijk gegroeid zijn 馃檲 zit het lekker strak na de bevalling

5 jaar geleden

Ik heb 4 tops van Hema gebruikt bij mn 1e.. Van die strakke sportbhs.. Ik droeg ze tijdens mn zwangerschap ook al mrt slapen..

5 jaar geleden

Ik heb van de prenatal heerlijke sporttops...nu al aan trouwens omdat een beugel bh me irriteerde

5 jaar geleden

Ik heb bij de h&m voedingsbhs gekocht. Ook gewoon een soort sport bh. Die draag ik nu al omdat de beugels me zeer deden. Geloof 20 euro voor 2. Ik ben er heel blij mee

5 jaar geleden

Hunkemuller sport bh level 3 !!!! Echt een aanrader! Totaal niet charmant maar werkt zooooo goed!!!!!!

5 jaar geleden

Hunkemuller sport bh level 3 !!!! Echt een aanrader! Totaal niet charmant m ...
Nou ik heb een leuk panterprintje gespot, helemaal leuk! Thanks voor de tip!

5 jaar geleden

En wat voor slip/broekje trekken jullie aan na de bevalling? Ik had van zeeman gekocht maar die vond ik niks

5 jaar geleden

Ik zou een sportbh aantrekken, mijn borsten waren giga gegroeid van een bescheiden cup b/c naar een cup F. Uiteindelijk na de zwangerschap op E blijven hangen. Dus het is wel lastig welke maat je nodig hebt want het verschilt zo per vrouw!

5 jaar geleden

Reactie op Lapop

Nou ik heb een leuk panterprintje gespot, helemaal leuk! Thanks voor de tip ...
Neem wel een level 3!!!! Dan kan het geen kant meer op! Ik had de eerste nacht niks aan en werd snachts wakker van de pijn (stuwingen) was richting mijn oksels gezakt..... zooooo pijnlijk!

5 jaar geleden

Ik pak mijn sport bhs van voor mijn zwangerschap. Ik moest er ook mee douchen anders ontplofte ze onder de douche. Dus ik heb er zelf wel 2 nodig.

5 jaar geleden

Dank jullie wel voor de reacties. Ben vandaag even bij de hema geweest, heb ze daar gevonden!

5 jaar geleden

Ik neem gewoon een bh mee die past. Of het nu beugel is of niet. In een I cup is niet zoveel keus en het is allemaal 3 x zo duur. Je bent gewoon blij als je wat hebt gevonden wat enigzins past.

5 jaar geleden

Reactie op Lapop

En wat voor slip/broekje trekken jullie aan na de bevalling? Ik had van zee ...
Ik kreeg een netbroekje in het ziekenhuis en vond ze echt hemels de eerste dagen.. Ik verloor enorm veel bloed en mega stolsels, en moest dubbel kraamverband dragen... Dat pastte niet in mn eigen broekje 馃槀 Voor na de eerste dagen draag dan wat je nu draagt aan boxers/ondergoed.. M'n buik was nog gevoelig en behoorlijk aan de maat dus was blij met die de uitgelubberde varianten.. Sexy zijn kwam daarna wel weer 馃槀