20 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij begon het ook af te nemen met 10 a 11 weken. Gelukkig! Eerste trimester nadert zijn einde dus ik ben opgelucht!

5 jaar geleden

Ik ben 8 weken zwanger en ook minder misselijk. Slik wel Suprimal sinds eind vorige week, dus het kan ook daardoor komen. Gisteren de eerste echo gehad en alles was goed. Volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken.

5 jaar geleden

Ik ben nu 10 weken en 3 dagen en merk dat het bij mij ook aan het minderen is gelukkig😊 gister de termijn echo gehad en alles zag er super uit! Dus volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken. Je lichaam went na een poosje aan het hormoon en dan nemen vaak de kwaaltjes steeds meer af.

5 jaar geleden

ik ben 11+1 bij mij is t ook weg dat is supergoed je hoef je geen zorgen te maken😍

5 jaar geleden

Yessss, 9 weken + 5 hier en wat een genot dat die vervloekte misselijkheid steeds meer weg is! 😍

5 jaar geleden

Ik ben bijna 11w en had dit ook. Totdat ik gister weer misselijk werd 😭af en toe lijkt me buik plat te zyn dan voorheen en dan voel ik als ik nog wat voel in mr buik 🤣. Kan februari aub gauw komen.

5 jaar geleden

Veel kwaaltjes nemen af tussen de 10 en 13 weken. Hier hoef je je geen zorgen over te maken! Mocht je echt het gevoel hebben dat het niet goed zit, kan je altijd even contact opnemen met je verloskundige 😊

5 jaar geleden

Ik ben ook 10.2 en dit is dag 2 dat ik weer energie heb en wat wil en kan doen! Ik maak me geen zorgen ben alleen maar blij!

5 jaar geleden

Ja herkenbaar, hier ook 10 weken en nu gestopt met emesafene. Misselijkheid lijkt weg te zijn! Terwijl ik het vorige keer tot 17 weken had.

5 jaar geleden

Bij mij begint het nu pas 🤣

5 jaar geleden

Nee joh, goed juist! De hoeveelheid hormonen in je lijf zijn aan het afnemen!

5 jaar geleden

Wat fijn om te horen al deze reacties!!

5 jaar geleden

Heel herkenbaar. Mij VK zei dat het een combinatie is dat je de piek van het hgc waarschijnlijk gehad hebt en je lichaam inmiddels aan de hormonen gewend is en er beter mee om kan gaan. Bij mij werd het va 9wkn langzaam beter. Nu 11,5 en helemaal geen last meer van. Met de baby alles helemaal goed, gister een echo gehad.

5 jaar geleden

Oh bij mij wordt het alleen maar heftiger, dus geniet ervan zou ik zeggen!!! Xx

5 jaar geleden

Ik heb het idee dat het bij mij alleen maar erger wordt 😩

5 jaar geleden

Bij mij is het erg wisselend. De ene dag bijna geen last en de andere dag veel meer last. Dit zou blijkbaar kunnen gebeuren als de kleine ineens flink groeit. Ik ben nu 10+4

5 jaar geleden

Ik ben alleen even goed misselijk geweest in week 6,7 en begin 8 daarna bijna niet. Of zo ontzettend kort misselijk dat het niks voorstelt.

5 jaar geleden

Ik ben 10 weken zwanger en nooit misselijk geweest. Inmiddels 3 goede echo’s gehad. 😆

5 jaar geleden

Jep, hier ook bijna 10 weken en de afgelopen twee dagen een stuk minder heftig misselijk en ook wat meer energie. Heerlijk!! Geen zorgen maken, super fijn juist dat je niet de volle 12 weken ziek zwak en misselijk bent 😉

5 jaar geleden

Ik ben morgen 12 weken, en heb vanaf week negen overgegeven en de laatste 3 dagen super hard. Nu vandaag is alles precies gedaan. Ook is de spanning van mijn borsten.. ( ben wel 2 kg afgevallen en heb ondergewicht van mezelf). Moet ik me zorgen maken?