20 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben 8 weken zwanger en ook minder misselijk. Slik wel Suprimal sinds eind vorige week, dus het kan ook daardoor komen. Gisteren de eerste echo gehad en alles was goed. Volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken.
5 jaar geleden
Ik ben nu 10 weken en 3 dagen en merk dat het bij mij ook aan het minderen is gelukkig😊 gister de termijn echo gehad en alles zag er super uit! Dus volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken. Je lichaam went na een poosje aan het hormoon en dan nemen vaak de kwaaltjes steeds meer af.
5 jaar geleden
ik ben 11+1 bij mij is t ook weg dat is supergoed je hoef je geen zorgen te maken😍
5 jaar geleden
Veel kwaaltjes nemen af tussen de 10 en 13 weken. Hier hoef je je geen zorgen over te maken! Mocht je echt het gevoel hebben dat het niet goed zit, kan je altijd even contact opnemen met je verloskundige 😊
5 jaar geleden
Ja herkenbaar, hier ook 10 weken en nu gestopt met emesafene. Misselijkheid lijkt weg te zijn! Terwijl ik het vorige keer tot 17 weken had.
5 jaar geleden
Heel herkenbaar. Mij VK zei dat het een combinatie is dat je de piek van het hgc waarschijnlijk gehad hebt en je lichaam inmiddels aan de hormonen gewend is en er beter mee om kan gaan. Bij mij werd het va 9wkn langzaam beter. Nu 11,5 en helemaal geen last meer van. Met de baby alles helemaal goed, gister een echo gehad.
5 jaar geleden
Jep, hier ook bijna 10 weken en de afgelopen twee dagen een stuk minder heftig misselijk en ook wat meer energie. Heerlijk!! Geen zorgen maken, super fijn juist dat je niet de volle 12 weken ziek zwak en misselijk bent 😉