25 Reacties

5 jaar geleden

De witte van de aldi ruilen lekker en zit verder niks in

5 jaar geleden

Ik gebruik geen billendoekjes maar papieren zakdoeken en lotion . Die natte doekjes zorgen voor irritatie en roodheid van de billetjes .

5 jaar geleden

Etos! Niet te nat, niet te droog :)

5 jaar geleden

Ik gebruik de waterdoekjes van Kruidvat bij plasluiers en de ultra sensitive lotion doekjes bij poepluier

5 jaar geleden

Van die lidl 100% die van de kruidvat bijvoorbeeld heb ik bij een plakkerige poepluier wel 3 doekjes nodig en die van de lidl maar 1 in verhouding 30cent duurder maar je doet er zoveel langer mee. De doekjes zijn natter dan die van de etos of kruidvat en wat dikker naar mijn idee ik zal ze zeker proberen als ik jou was 😊

5 jaar geleden

Waterwipes! Zit geen rotzooi in en zijn fijne vochtige doekjes

5 jaar geleden

Neutral 0.0%!

5 jaar geleden

Etos heb ik. Ik vind ze fijn omdat ze niet snel uitdrogen als je pakje vergeef dicht te doen en vaak in aanbieding zijn

5 jaar geleden

Wij hebben altijd de zwitsal al 6 jaar😅 even kijken hoe deze baby er op reageert maar vooralsnog voor ons de fijnste.. pampers plakt teveel aan elkaar vast waardoor je bijna in 1 ruk het hele pakje leeg trekt, etos is te nat, kruidvat te zoet.. agh kan nog wel even door gaan🙈..

5 jaar geleden

Waterwipes!

5 jaar geleden

De gewone van pampers 😊 keertje Huggies geprobeerd maar toen was ze direct vuurrood

5 jaar geleden

Waterwipes✨

5 jaar geleden

Huggies newborn! Ook voor mijn oudste zoon (en ook de snoetenpoetsers van Huggies!) Vooral het materiaal vinden erg prettig, erg zacht. Bijna zacht katoen. Soms iets lastiger uit het pakje te halen, en een enkele keer scheurt het doekje. Geur minder hevig dan andere en geen alcohol, parabenen of parfum. Lijkt ook iets minder koud te voelen van pamper doekjes. Btw, pamper en Zwitsal doekjes staan op een gedeelde tweede plaats :-)

5 jaar geleden

Pampers aqua pure. Consumentenbond is er ook tevreden over https://www.consumentenbond.nl/verzorging-van-je-kind/wat-zit-er-in-babydoekjes#paywall Je pakt maar 1 doekje tegelijk Drogen niet snel uit Er zit weinig zooi in Ze ruiken niet naar 'billen' dus ik gebruik ze ook voor gezicht, handen etc. Ik koop de doekjes alleen in de aanbieding, zie voor aanbiedingen https://www.luieraanbiedingen.net/babydoekjes/

5 jaar geleden

Waterwipes! Zijn wat duurder dus sla ze altijd in als ze ergens in de aanbieding zijn. Maar wat ook scheelt: nooit meer dan 1 doekje nodig, ook bij een goede poep luier

5 jaar geleden

Waterdoekjes van Kruidvat. Ben begonnen met neutral maar die vond ik echt te droog

5 jaar geleden

Naïf en water wipes

5 jaar geleden

Neutral en Waterwipes

5 jaar geleden

Pampers Aqua Pure. Een tijd terug waren ze in de aanbieding grootverpakking 1+1 dus heel betaalbaar. Komen goed uit de test qua toevoegingen ed 😊

5 jaar geleden

Kruidvat sensative! 😀