8 Reacties
5 jaar geleden
Ik had daar ook last van en een beetje gek misschien maar na het plassen ga ik een beetje recht op staan en plas dan nog eens en dan komt er nog best veel plas uit!
5 jaar geleden
Reactie op LOLAVOSSEN
Ik had daar ook last van en een beetje gek misschien maar na het plassen ga ...
Zo heb ik het gevoel dat het een beetje kantelt en kan ik net dat laatste beetje eruit plassen
5 jaar geleden
Dat moet je even met je vk bespreken, daar hebben ze wat oplossingen voor. Komt doordat je groeiende baarmoeder de doorgang (deels) afknelt en is wel het beste als dat opgelost wordt anders kun je idd vaak blaasontstekingen krijgen
5 jaar geleden
Bij mij helpt, heel gek misschien, om met m'n hand over m'n onderrug te wrijven. Dan plas ik wel leeg.
5 jaar geleden
Bij plassen is het belangrijk dat je je bekken goed kantelt. Om het laatste eruit te laten druppelen, kantel je heen en weer. Je zakt dus in en strekt weer op en dit een paar keer. Geleerd van bekkenfysio. Werkt perfect. Voor een rustige ontlasting zit je juist ingezakt. Zo weinig mogelijk mee drukken, rustig eruit laten zakken. Voorkomt aambeien. Een wc moment wordt hierdoor een mindfulness break 馃槈 En na de bevalling zorgt deze methode ervoor dat je min mogelijk hinder hebt van het naar de wc gaan.