12 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb net mijn verloskundige gebeld en mijn klachten omschreven. Zij zei dat ik mijn urine moest inleveren bij de huisarts om te kijken of ik een blaas ontsteking heb. Pas over 2 weken hebben we de eerste echo... Heel vervelend want weten dus nog niet of het goed gaat met de kleine...
6 jaar geleden
Ik ben 5+4 weken zwanger. Heb bij de 3 weken een fixe blaasontsteking gehad en antibiotica daarvoor gekregen. Aangezien we toen nog niet wisten dat ik zwanger was. Heb pas over 2,5 week mijn eerste echo, hoop dat alles goed is!
Wel ben ik onwijs misselijk en veel braken helaas!
Beterschap en succes, hopelijk is het snel over!
6 jaar geleden
Ik heb ook nierbekkenontsteking gehad rond 20 weken wat mijn wee毛n op wekte 馃槩 werd voor bereidt op een mummiekindje had 2cm ontsluiting .... weeremmers gehad en long rijping weten te rekken tot 36 weken . Toen hij 3 weken oud was werd hij blauw en stopte 27 keer op een dag met ademen ...... later kwam er uit dat hij een blaasonsteking had blijf er toch bij dat hij toen de tijd van mij heeft over gehouden maar dokter zeggen dat het niet kan nu 6 jaar heeft hij er nooit last van gehad
6 jaar geleden
Ik ben bijna 6 weken zwanger en heb een blaasontsteking. Ik slik hier antibiotica voor. Ik heb er eigenlijk weinig klachten van maar huisarts was bang dat het uit zou lopen naar een nierbekkenontsteking en dan ben ik verder van huis i.c.m zwangerschap. Verloskundige en huisarts hebben mij ervan verzekerd dat de antibiotica niet schadelijk is voor het kindje
6 jaar geleden
Van de week 2 e blaasontstekings test in 3 weken tijd voltooid.
Ik laat vrijdag mn urine testen om er zeker van te zijn dat ik schoon ben. Heb dat de eerste keer ook gedaan.
Kuurtje voor blaas kan geen kwaad voor je baby. Wel neem ik extra probiotica tijdens het kuurtje voor mezelf.
Succes en hopelijk ben je hierna ervanaf.
5 jaar geleden
Reactie op Aac
Ik ben 5+4 weken zwanger. Heb bij de 3 weken een fixe blaasontsteking gehad ...
Dankjewel! De kuur is voorbij en de nierbekkenontsteking is helemaal weg. Had opnieuw urine ingeleverd en helemaal schoon gelukkig nu. Ze zei vooral veel blijven drinken en goed uitplassen dan blijft de ontsteking hopelijk weg. Ik drink nu veel verse gemberthee, is ook ontstekendremmend 馃槉
5 jaar geleden
Reactie op Sannetje1989
Ik heb ook nierbekkenontsteking gehad rond 20 weken wat mijn wee毛n op wekte ...
Wat een angst zal je gehad hebben zeg馃槩 maar wat een ontzettend goed van je dat je het tot 36 weken hebt volgehouden en nu een gezond kindje hebt!! Allerbelangrijkste鉂わ笍 ook omdat ik er zo kwetsbaar voor ben probeer ik nu zoveel te drinken en goed te plassen zodat ik het hopelijk in mijn verdere zwangerschap niet meer krijg.
5 jaar geleden
Reactie op Floor1234
Ik slik preventief d mannose. Misschien helpt dat ook bij jou? Sindsdien ge ...
Super bedankt voor de tip! Ik zal het opzoeken鉂わ笍 ik slik wel elke dag ook vit c tabletten inderdaad. En de mama totaal pil van davitamon. Probeer elke dag zoveel mogelijk te drinken en goed uit te plassen. Is het belangrijkste zei de huisarts