9 Reacties

5 jaar geleden

Veel Cranberry sap of jus d orange drinken kan je proberen. Sommige antibiotica zijn veilig tijdens zwangerschap dus zou het morgen even laten nakijken.

5 jaar geleden

Heel veel drinken.. Zodat je iig wat te plassen hebt.. En idd cranberry sap of sinaasappelsap werkt vaak wel verlichtend

5 jaar geleden

Cranberry tabletjes van roter, cisterberry, op aanraden van de verloskundige. Mogen tijdens de zwangerschap. Helpt verkomen rn oplossen. Heb er veek last van en werken heel goed.

5 jaar geleden

Reactie op Nic198326

Cranberry tabletjes van roter, cisterberry, op aanraden van de verloskundig ...
Dank voor de goede tip!

5 jaar geleden

Cranberrysap en verse jus Veel drinken! Maak lekker een pot thee met verse gember erin. Gember werkt ontstekingsremmend Beterschap! 馃尭

5 jaar geleden

Hoi. Het is sws belangrijk dat je morgen even contact opneemt met de huisarts. Als je wel blaasontsteking hebt moet je daar voorzichtig mee zijn.

5 jaar geleden

Ik had dit ook , direct urine ingeleverd bij de huisarts , waarna ik een kuurtje kreeg voor 7 dagen ! Heel vervelend , beterschap 馃崁

5 jaar geleden

Je mag gewoon een kuurtje tijdens je zwangerschap.hoe sneller je begint hoe beter.

5 jaar geleden

Ik heb al 2x blaasontsteking gehad. Ben nu 11 weken. Heel erg vervelend! Ik hoop dat het beter gaat als de baby wat hoger ligt, en mijn blaas minder wordt afgekneld.. 馃槄 Vanmiddag kuurtje ophalen.