153 Reacties

5 jaar geleden

Wij dachten zelf aan een babyfoon. Dat scheelt echt best behoorlijk veel.

5 jaar geleden

Reactie op Sarina de R

Precies hier dacht ik ook al aan!😎

5 jaar geleden

Bol.com heeft vandaag actie op luiers en billendoekjes! Alleen weet niet welke ik nog wil kopen zoveel soorten.. (1ste kindje 👶🏼) help😂

5 jaar geleden

Reactie op Pnr1994

Bol.com heeft vandaag actie op luiers en billendoekjes! Alleen weet niet w ...
Ik raad je aan om eentje te nemen zonder parfum. Die van zwitsal ruikt bijv. fantastisch maar meeste kindjes zijn er toch gevoelig voor. Je hebt van zwitsal ook doekjes zonder parfum die zijn top. Luiers van Lilidoo(wel onnodig duur), huggies & pampers zijn fijn. Mijn persoonlijke favoriet is huggies. Hopelijk kan je hier wat mee!

5 jaar geleden

Hebben net luiertas er besteld. Hopen dat later vandaag ook het matrasje wat we willen nog in de aanbieding gaat 😂

5 jaar geleden

Reactie op Sarina de R

5 jaar geleden

Naif 1+1gratis bij de Etos. Wehkamp ABZ matras in de aanbieding

5 jaar geleden

Ik raad je aan om eentje te nemen zonder parfum. Die van zwitsal ruikt bijv ...
Ja ik dacht ook aan zonder parfum! Lees ook veel over de kruidvat eigen merk

5 jaar geleden

Reactie op Pnr1994

Bol.com heeft vandaag actie op luiers en billendoekjes! Alleen weet niet w ...
Ik heb de Neutral billendoekjes en Pampers premium protection maat 1 en 2 besteld 🙈

5 jaar geleden

Ik heb vanmorgen een babyfoon en een trui en goede winterjas voor mijzelf besteld, ik word heel erg hebberig van al die kortingen 😂

5 jaar geleden

Hebben net luiertas er besteld. Hopen dat later vandaag ook het matrasje wa ...
Vanwaar de luiertas als k vragen mag?

5 jaar geleden

Ik heb bij bol.com pampers en luierdoekjes ingeslagen en bij babydump maxcosi gehaald van €94

5 jaar geleden

Reactie op Pnr1994

Ja ik dacht ook aan zonder parfum! Lees ook veel over de kruidvat eigen mer ...
Kruidvat vind ik heel fijn!! 😊

5 jaar geleden

Super fijne doekjes en ruiken nog lekker ook! Wel alleen vrijdag maar!

5 jaar geleden

Je hebt nu een babyfoon van Luvion flink in de sale bij bol! https://www.bo ...
Black friday is oplichterij. Wij hebben de babyfoon van jou link aantal weken geleden al bij bol gekocht. Toen was hij €121.50. Ze gooien overal vlak voor black friday alle prijzen omhoog zodat de prijzen niet veel verschillen van de normale prijzen.

5 jaar geleden

Reactie op Reneej86

Black friday is oplichterij. Wij hebben de babyfoon van jou link aantal wek ...
Huh maar is dat wel hetzelfde model? Deze is “normaal” nog geen €100 staat er. Het zal idd wel voorkomen dat ze spelen met de prijzen.. de dingen die ik nog nodig heb volg ik al enkele maanden en koop t alleen bij een goede deal! Goed opletten dus..

5 jaar geleden

Hallo, ik heb vandaag Pampers ingeslaan op bol.com. 0,14 euro per stuk vond ik wel een koopje. Verder op zalando ook enkele kledingartikelen aan - 70% kunnen scoren. Op about you ook enkele kledijstukken aan - 50% en - 70% kunnen scoren. Ik hou alles dagelijks in het oog en sla enkel toe als het in mijn ogen echt koopjes zijn.

5 jaar geleden

Je hebt nu een babyfoon van Luvion flink in de sale bij bol! https://www.bo ...
Dikke oplichterij die black Friday, dit was een screenshot van 6 oktober. Nu hebben ze erbij staan dat die flink duurder was. Scheelt dus eigenlijk niks..

5 jaar geleden

Reactie op Loll

Dikke oplichterij die black Friday, dit was een screenshot van 6 oktober. N ...
Viel mij ook al op bij bol.com !

5 jaar geleden

Reactie op Loll

Dikke oplichterij die black Friday, dit was een screenshot van 6 oktober. N ...
Bizar!!! Goed dat het jullie is opgevallen, ik vond het een geweldige deal, nou niet dus 🙄