13 Reacties
5 jaar geleden
Volgens mij is het pas ‘erg’ als je ook nog buikpijn erbij hebt. Bloedverlies is volgens mij niet zo heel erg, en anders bel je je vk ff op??
5 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad, snap dat je je zorgen maakt. Ik heb toen gelijk de verloskundige gebeld (Was op een zondag ochtend). zij gaf mij toen aan als het weinig bloed is dan is er geen reden tot zorgen, ik mocht de dag erna langs komen om het hartje te luisteren om het onzekere gevoel weg te nemen. Altijd bellen als jeje zorgen maakt!😘
5 jaar geleden
Reactie op Manoucha
Ik heb indd ook buikpijn erbij. Ben nu even liggen. Het is niet knalrood ma ...
Ik werd woensdag nacht wakker omdat ik helemaal onder de bloed zat. Erna ook erge buikpijn gehad wat 2 dagen aanhield. En met de baby was gewoon alles goed.. je kan je vk altijd bellen 24/7..
5 jaar geleden
Ik heb van week 4 tot week 8 elke dag bloedverlies gehad. Maakte me erg onzeker of het wel goed ging, maar de echo's bleven goed. De verloskundige stelde me gerust dat zolang ik geen buikpijn kreeg dat er niet zoveel aan de hand is. Ik ben nu 15weken en heb af en toe nog bloedverlies, vk geeft aan dat ik een gevoelige baarmoedermond heb. Ik zou me niet heel veel zorgen maken zolang het alleen bij het afvegen is en je geen buikpijn hebt! En na vrijen, niezen of te hard drukken bij toiletgang kan er bloedverlies optreden. Misschien was één van die drie de oorzaak? Maar als je er niet gerust op bent zou ik de vk bellen.
5 jaar geleden
Ik had op 12 weken roze/rood bloedverlies zonder buikpijn. Niet veel, niet weinig. Een beetje zoals een menstruatie. Ik meteen bij de gynaecoloog de volgende dag en er was een stuk placenta losgelaten. De baby was wel oké maar ik moet vanaf dan platte rust houden. Dus zou dit zeker laten bekijken.
5 jaar geleden
Gwn bloed verlies met afvegen is niet erg, pas als het meer word dan zal ik de vk even bellen.. met 12 weken heb ik 2 dagen mega veel gebloed ik dacht echt tis klaar nu, met de baby was alles goed ik was de dag ervoor druk geweest en had veel gelppen en daarna gemeenschap gehad.. bleken er meerdere adertjes van mijn bmm gesprongen te zijn.. de vk zegt mensen vergissen zich er nog wel eens in hoeveel bloed daar vanaf kan komen..
5 jaar geleden
Ik ben 16+ 5 zwanger. Heb al +/- 4 weken bloedingen en buikkrampen.. ik maakte me ook heel erg zorgen dus vroeg om een extra echo. Alles leek goed met de baby, waarschijnlijk heb ik een laag liggende placenta en bloed ik daarom. Als de bloedingen erger worden moet ik wel gelijk contact opnemen.
Als ik jou was zou ik even bellen en zeggen dat je een extra echo wilt. Dit zal je gerust stellen.
Sommige vrouwen hebben last van bloedingen tijdens de zwangerschap. Het hoeft niet ernstig te zijn. Als je je er niet fijn bij voelt moet je altijd contact opnemen☺️