52 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben met de bmr echt een drama gehad. De ellende begon pas een week of 2 na het vaccin. Koorts, hangerig en moeite met ademen (of dit door het vaccin kwam weet ik niet!)

3 jaar geleden

Jah 2 weken later 2 dagen wat koorts en wat hangerig en dat was het :)

3 jaar geleden

https://community.24baby.nl/forum/baby/lang-ziek-na-14-maanden-vaccinatie-2xZYEE Was vandaag ook een topic over, misschien heb je iets aan die verhalen! Succes 🌻

3 jaar geleden

Wij hebben na een week een paar avonden een hangerig kindje met koorts gehad. Verder niet veel, het is nu bijna 2 weken geleden.

3 jaar geleden

Hier de avond en 2 dagen erna koorts en erg hangerig/veel slapen, daarna geen problemen!

3 jaar geleden

Hier een maandje geleden, eerste bijwerkingen waren hangerig en koorts, ging na 2 dagen alweer veel beter, maar op dag 5 zat ze helemaal onder de kleine stipjes alsof ze de mazelen had, hier waren we ook voor gewaarschuwd dit heeft wel een weekje geduurd maar daar had ze gelukkig geen last van.

3 jaar geleden

Wij hebben nergens last van gehad, werd gewaarschuwd dat je kleine idd tot 2 weken later nog ziek er van kon worden. Is hier gelukkig niet gebeurd 😊

3 jaar geleden

Eerst wat vlekjes en 1.5 week later zware koorst voor 3 dagen. Daarna over

3 jaar geleden

Hier kreeg mijn oudste haar eerste koortsstuip na de bmr.

3 jaar geleden

Kleine 2 weken na de prik wat hangerig en zeurderig. Iets verhoging maar viel gelukkig alles mee. Had me op erger voorbereid.

3 jaar geleden

Hier niks aan de hand geweest

3 jaar geleden

Ja hier dag 10. Alleen de oudste nooit last gehad, de middelste dag 10. Koorts en spuitluiers. Achteraf weten we trouwens niet of dat nou helemaal vd prik kwam, want ze bleek ook middenoorontsteking te hebben. Kan ook dat haar weerstand toen minder was en de oorontsteking (die was chronisch) daardoor de kop op kon steken 🤷🏻‍♀️ Hier kleine man zelfde eigenlijk. Ook dag 10. 2-3 dagen goed koorts gehad en daarna ook wat spuitluiers. Maar ook in combi met 3 kiezen door tegelijk. Dus denk ook weer een combi. Lang leve de zetpillen 😊 Het is bij bmr bekend pas na een week ofzo bijwerkingen te hebben toch? Bij de 9 jaar krijgen ze em weer. En daar had de middelste dan weer helemaal geen last van.

3 jaar geleden

Hangerig en jengelig en wat verhoging. Maar ook de chronische lading kwijl en op regelmatige basis dunne kak vanwege de alsmaar net niet doorkomende tanden dus zeg 't maar wat de oorzaak is geweest.

3 jaar geleden

Hier na 10 dagen 2 dagen 39+ koorts. Op dag 3 als sneeuw voor de zon verdwenen!

3 jaar geleden

Week erna begon het hier...maar jij had ooi oorontsteking...weet niet of er wel echt verband was

3 jaar geleden

Hier totaal nergens last van gehad Alleen de dag van de prik beetje gevoelige plek op de benen van de prik zelf Maar geen koorts of andere klachten gehad de periode erna

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Mijn zoon moest eigenlijk vandaag en de baby donderdag, maar ik heb het voor de zekerheid toch maar verplaatst voordat ik met 2 "zieke" kindjes zit🙊 Hopelijk valt het allemaal mee!..

3 jaar geleden

Hier heeft ze deze vaccinatie ruim 3 weken terug gehad. Echt nergens last van gehad… mazzel denk ik 😬

3 jaar geleden

Reactie op NickyF

Hier totaal nergens last van gehad Alleen de dag van de prik beetje gevoeli ...
Benen? Bij mijn kindje is die laatste bmr + … met 14 maanden in de armen gedaan?

3 jaar geleden

Reactie op Liam03

Benen? Bij mijn kindje is die laatste bmr + … met 14 maanden in de armen ge ...
Hier ook in de beentjes!