52 Reacties

3 jaar geleden
Wij hebben met de bmr echt een drama gehad. De ellende begon pas een week of 2 na het vaccin. Koorts, hangerig en moeite met ademen (of dit door het vaccin kwam weet ik niet!)

3 jaar geleden
https://community.24baby.nl/forum/baby/lang-ziek-na-14-maanden-vaccinatie-2xZYEE
Was vandaag ook een topic over, misschien heb je iets aan die verhalen! Succes 🌻

3 jaar geleden
Hier de avond en 2 dagen erna koorts en erg hangerig/veel slapen, daarna geen problemen!

3 jaar geleden
Hier een maandje geleden, eerste bijwerkingen waren hangerig en koorts, ging na 2 dagen alweer veel beter, maar op dag 5 zat ze helemaal onder de kleine stipjes alsof ze de mazelen had, hier waren we ook voor gewaarschuwd dit heeft wel een weekje geduurd maar daar had ze gelukkig geen last van.

3 jaar geleden
Wij hebben nergens last van gehad, werd gewaarschuwd dat je kleine idd tot 2 weken later nog ziek er van kon worden. Is hier gelukkig niet gebeurd 😊

3 jaar geleden
Kleine 2 weken na de prik wat hangerig en zeurderig. Iets verhoging maar viel gelukkig alles mee. Had me op erger voorbereid.

3 jaar geleden
Ja hier dag 10. Alleen de oudste nooit last gehad, de middelste dag 10. Koorts en spuitluiers. Achteraf weten we trouwens niet of dat nou helemaal vd prik kwam, want ze bleek ook middenoorontsteking te hebben. Kan ook dat haar weerstand toen minder was en de oorontsteking (die was chronisch) daardoor de kop op kon steken 🤷🏻♀️
Hier kleine man zelfde eigenlijk. Ook dag 10. 2-3 dagen goed koorts gehad en daarna ook wat spuitluiers. Maar ook in combi met 3 kiezen door tegelijk. Dus denk ook weer een combi.
Lang leve de zetpillen 😊
Het is bij bmr bekend pas na een week ofzo bijwerkingen te hebben toch?
Bij de 9 jaar krijgen ze em weer. En daar had de middelste dan weer helemaal geen last van.

3 jaar geleden
Bedankt voor de reacties!
Mijn zoon moest eigenlijk vandaag en de baby donderdag, maar ik heb het voor de zekerheid toch maar verplaatst voordat ik met 2 "zieke" kindjes zit🙊
Hopelijk valt het allemaal mee!..

3 jaar geleden
Reactie op Liam03
Benen? Bij mijn kindje is die laatste bmr + … met 14 maanden in de armen ge ...
Hier ook in de beentjes!