14 Reacties

5 jaar geleden

Hi! Ik doe hetzelfde als jij. Beperk het nu tot 2x per week en minder gewicht. de buikoefeningen doe ik op halve kracht.

5 jaar geleden

Ik durf ook niet 😂 ik hou het even bij wandelen en vanaf 12 weken ofzo durf ik vast weer iets meer

5 jaar geleden

Ik ga morgen voor het eerst weer, maar vind het inderdaad ook erg spannend! 🙈

5 jaar geleden

Ik heb ook een beetje hetzelfde! Trainde normaal 6x per week afwisselend cardio/kracht. Nu doe ik maar een stapje terug door wat minder vaak te sporten, meer rust te pakken tussendoor en mijn hartslag in de gaten te houden (niet boven 140bpm). Maar daar zit ik snel aan, ben zo kortademig! En vooral goed naar je lichaam luisteren zou ik zeggen.

5 jaar geleden

Reactie op Melissa_x

Ik durf ook niet 😂 ik hou het even bij wandelen en vanaf 12 weken ofzo dur ...
Ja dat heb ik dus ook. Ik wandel nu vaak en doe nu wat vaker yoga en pilates, maar dat voelt als niet genoeg🙈

5 jaar geleden

Reactie op roxane sch

Ik ga morgen voor het eerst weer, maar vind het inderdaad ook erg spannend! ...
Hoe ver ben jij?

5 jaar geleden

Reactie op Juliette1414

Hi! Ik doe hetzelfde als jij. Beperk het nu tot 2x per week en minder gewic ...
Volgens mij is mag je alles trainen behalve buik

5 jaar geleden

Ik vond de eerste keer ook spannend, maar ben nu meer gewend aan het idee (morgen 6 weken zwanger). Doe alleen geen burpees (maar up downs) en verder stiekem ;) iets minder herhalingen en gewicht op zich hetzelfde. Dat kan ook prima volgens de verloskundige. Zeker als je het al gewend bent en zeker in je eerste trimester.

5 jaar geleden

Ik vond de eerste keer ook spannend, maar ben nu meer gewend aan het idee ( ...
En je buik mag je nog trainen in het eerste trimester. Daarna wordt alles weker en ga je vanzelf voelen dat je slapper wordt en het minder fijn aanvoelt om rechte buikspieren te trainen, volgens mijn verloskundige.

5 jaar geleden

Zwangerschap yoga schijnt heel effectief te zijn als voorloop op de bevalling. Je blijft er fit bij en je ademhaling train je.

5 jaar geleden

Ik heb eens een zwangere bodypump instructrice gehad 😄 Het mag, maar: zeker niet meer kg dan je gewend bent en inderdaad geen crunches met je buikspieren. Vraag op je sportschool voor vervangende oefeningen.

5 jaar geleden

Ik volg even.. Doe aan crossfit en jahoor, deze week sit-ups moeten doen. Heb ze gewoon gedaan en ging prima, behalve dat mn darmen in de weg zitten haha. Heb wel de hele les mn hartslag in de gaten gehouden op mn fitbit (max was 128). Maar vertellen jullie het al zo vroeg aan bv een sport instructeur?

5 jaar geleden

Ik doe hetzelfde, je hoeft niet bang te zijn.. lekker blijven trainen en naar je lichaam luisteren

5 jaar geleden

Reactie op Nadhie

Ik volg even.. Doe aan crossfit en jahoor, deze week sit-ups moeten doen. H ...
Bij mij is de instructrice ook een vriendin van me, ik wil het nog niet vertellen, dus ik probeer het maar een beetje te ontwijken...