22 Reacties

5 jaar geleden

Jaaaa echt opeens!! Ik werd laatst wakker en leek op octo!

5 jaar geleden

pff mijn hele lichaam gezicht alles zit onder t vocht, dikke ogen zelfs een dikke neus😵 mn vingers handen armen benen enkels voeten tenennn jeeeeejtje😂😂😂😂😂

5 jaar geleden

Heb het alleen vocht in mijm enkels

5 jaar geleden

Ja opeens zichtbaar in gezicht, verder alleen wat dikkere vingers, heel vreemd 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Wel bij mijn vorige zwangerschap, nu niet. Na de bevalling zal het wel snel wegtrekken! Wel vervelend :(

5 jaar geleden

Wel in de gaten houden, dat opzwellen kan ook te maken hebben met zwangerschapsvergiftiging, maar dan moet je bloeddruk ook hoger zijn.

5 jaar geleden

Herkenbaar! 36 + 2 en sinds enkele dagen veel vocht in mn enkels en voeten.

5 jaar geleden

Ik ben veranderd in een kogelvis..

5 jaar geleden

Ik zou even contact opnemen met de vk voor de zekerheid in verband met zwangerschapsvergiftiging, dit zijn hier wel symptomen van.. Liever voor de zekerheid even je bloeddruk laten meten :)

5 jaar geleden

pff mijn hele lichaam gezicht alles zit onder t vocht, dikke ogen zelfs een ...
Hahaha ja hier ook🤣🤣🤣

5 jaar geleden

Reactie op Linsje89

Wel in de gaten houden, dat opzwellen kan ook te maken hebben met zwangersc ...
Heb een hele lage bloeddruk, dus dat is het niet

5 jaar geleden

Jaa me! Mijn vriend vindt me super schattig als ik boos ben met mijn bolle wangen.. hij zegt dat ik er zo uitzie als ik boos ben 🤷🏽‍♀️🤦🏾‍♀️

5 jaar geleden

Haha nu in de laatste weken zwelt alles op. Zie er heel anders uit, vooral neus! En mijn kleren passen echt niet meer, nog maar 2 broeken die een beetje okay zitten.. Bollies!

5 jaar geleden

Pfff ja echt! Maar mijn ervaring van de vorige zwangerschap is dat je het binnen een week al het vocht weer kwijt ben. Dus daar hopen we maar weer op. Hebben jullie wel al je ringen af? Mocht er iets mis gaan bij de bevalling knippen ze ze af als ze ze niet meer afkrijgen. Gaan we niet vanuit, maar even voor de zekerheid 😉

5 jaar geleden

Pfff ja echt! Maar mijn ervaring van de vorige zwangerschap is dat je het b ...
Heb eergisteren mijn verlaat kerstcadeau gekregen: een ring. Helaas moet ik nog 2 maanden wachten met dragen. Hopelijk is het de goede maat 😂 Ik was na de bevalling bij de eerste gelijk 3 kilo aan vocht kwijt 😊

5 jaar geleden

Reactie op lamyrahhh

Heb eergisteren mijn verlaat kerstcadeau gekregen: een ring. Helaas moet ik ...
Wat een leuk cadeau 🥰!! Maar jammer dat je hem nu niet omkan. Hopelijk pas je hem straks

5 jaar geleden

Oh erg he. Ik heb ook een rond koppie en zoals ik zelf zeg stalpoten 😏 niet normaal.

5 jaar geleden

Hahaha fijn dat ik ook niet de enige ben die vol met vocht zit. Mijn vriend zegt dat als ik lach je mijn ogen niet meer ziet 😂🤦‍♀️ mijn gezicht is rond mijn benen zijn helemaal opgezet. Ben nu 33 + 3 moet nog wel eventjes

5 jaar geleden

Ik heb ook volle raare vorm hoofd gekregen wil gewoon niet naar de spiegel kijken

5 jaar geleden

Reactie op Thes21221

Hahaha fijn dat ik ook niet de enige ben die vol met vocht zit. Mijn vriend ...
Owhhh nouuuuu jaaa zeg :p Stiekem vond ik die opmerking wel grappig, haha. Nog even op de tanden bijten! Het trekt weg!