13 Reacties

4 jaar geleden

Ik ga morgen even voor je kijken!

4 jaar geleden

Er staan talloze instructies en video’s op google

4 jaar geleden

Reactie op Malouvr

Ik ga morgen even voor je kijken!
Ik vrees dat ik het betreffende vetertje ook mis, haha. Ik zou ook niet weten waar hij zou horen eigenlijk. Toen het zitje nog iets te breed was heb ik het wel zelf iets opgehoogd met een doekje. Een hydrofiel of zo geloof ik, ik weet het niet meer zo goed. Maar de eerste weken toch vooral een rekbare doek gebruikt.

4 jaar geleden

Reactie op Malouvr

Ik vrees dat ik het betreffende vetertje ook mis, haha. Ik zou ook niet wet ...
Bedankt voor het zoeken... Ik heb inmiddels een filmpje gevonden waar ze laten zien hoe de veter werkt. Maar een doekje of iets is ook een goed idee! Geen idee waarvoor de lusjes zijn maar die worden in het filmpje ook niet gebruikt.

4 jaar geleden

Reactie op Saar83

Bedankt voor het zoeken... Ik heb inmiddels een filmpje gevonden waar ze la ...
Die lusjes kun je vastmaken aan de knoopjes als je die flapjes naar boven klapt. Zitvlak wordt dan iets verbreed :-)

4 jaar geleden

Reactie op Saar83

Bedankt voor het zoeken... Ik heb inmiddels een filmpje gevonden waar ze la ...
Heb je een linkje?

4 jaar geleden

Er staan talloze instructies en video’s op google
Kun je een filmpje hierover linken? Zoek me suf maar kan niets vinden

4 jaar geleden

Ik heb het instructieboekje van de mijne er even bij gepakt (ik heb een classic) en er staat werkelijk niets over in. Hoewel wij de baby eerst in een stretchy draagdoek gaan dragen, wil ik toch wel graag weten hoe het werkt met die veter voor als ze iets groter is. Hopelijk is er iemand die wel weet hoe het werkt :)

4 jaar geleden

Reactie op Malouvr

Die lusjes kun je vastmaken aan de knoopjes als je die flapjes naar boven k ...
Dus dat is handig als ze juist wat ouder zijn?

4 jaar geleden

Reactie op MamaBear2021

Ik heb het instructieboekje van de mijne er even bij gepakt (ik heb een cla ...
Ik kon eerst ook niks vinden. Ik heb nu ook het bedrijf zelf gemaild. Maar dit filmpje (wel in het Engels) laat zien hoe de veter werkt. https://youtu.be/CimB7FjIJS0

4 jaar geleden

Reactie op Saar83

Dus dat is handig als ze juist wat ouder zijn?
Ja, al is het niet heel steunend onder de beentjes moet ik zeggen. Zo rond maat 86 geloof ik heb ik een Tula Toddler aangeschaft, waar ze nu met maat 104 nog prima in past 😊

4 jaar geleden

Reactie op Saar83

Ik kon eerst ook niks vinden. Ik heb nu ook het bedrijf zelf gemaild. Maar ...
Ah thanks! Gewoon een stevige huis-tuin-en-keuken-veter gaat prima dus ;-)

4 jaar geleden

Reactie op Malouvr

Die lusjes kun je vastmaken aan de knoopjes als je die flapjes naar boven k ...
Voor het verbreden snap ik het inderdaad, alleen het verkleinen van het zitvlak is me een raadsel. Ik ga even het gelinkte filmpje bekijken