15 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar. Ik ben voor een wikkeljurk gegaan. Scheelt dat je die dit jaar veel ziet.. en laat er door de kleermaker een extra verborgen drukknoopje opzetten. Anders valt het teveel open momenteel. Dan kan ik die tijdens het voeden gewoon opendoen en is alles daarna weer netjes “ingestopt” 😂🙈😂

4 jaar geleden

Blouse jurkjes..

4 jaar geleden

Oké ik weet niet wat het thema is en of dit echt zeer ongepast is qua motief: https://www.shoeby.nl/eksept-dress-chrissy-printed-jurk-meerkleurig-1092194 waar de overslag met een drukknoopje vast zit en je die dus helemaal open kan doen. Ik heb geen grote borsten dus misschien heb ik daarom veel ruimte erin maar dit is mijn go-to jurk voor feestjes.

4 jaar geleden

Ik heb onlangs via de wehkamp een aantal wikkeljurkjes gekocht die makkelijk zijn met voeden. Vaak doe ik er een topje onder voor minder inkijk 🤣 handig voor nu en kan ik straks als ik geen borstvoeding meer geef ook gewoon dragen.

4 jaar geleden

Overslag/wikkel jurken zijn het makkelijkst denk ik, of een leuke overhemd/blousejurk. Of je gaat voor een stretch iets (bijv off shoulder type jurk) waarvan je gewoon de stof naar beneden over je borst kunt trekken?

4 jaar geleden

Je kan ook een hoge (koker) rok doen met een crop top/blouse erop. Dan hoef je maar een klein stukje omhoog te doen

4 jaar geleden

Ik draag nog steeds zwangerschapsjurkjes en mijn jumpsuit🙈 sommige zijn ook bvproof

4 jaar geleden

Ik zie op tersal veel leuke overslag jurkjes

4 jaar geleden

Ik fotografeer bruiloften en heb dan een jumpsuit met knopen aan de voorkant (om tussendoor te kolven) maar draag ook wel eens een overslag jurkje. Volgens mij gewoon van de only!

4 jaar geleden

Dit is ook een wikkeljurk, maar weet natuurlijk niet waar je van houdt

4 jaar geleden

Misschien is dit wel voor je. Bij bonprix zag ik hem voorbij komen.

4 jaar geleden

Reactie op Li84

Misschien is dit wel voor je. Bij bonprix zag ik hem voorbij komen.
Mooi! Bonprix valt vaak in werkelijkheid wat tegen, vind ik, maar het is het proberen waard. Dankjewel!

4 jaar geleden

Dit is ook een wikkeljurk, maar weet natuurlijk niet waar je van houdt
Heel mooi, dankjewel!

4 jaar geleden

Ik zie op tersal veel leuke overslag jurkjes
Heel veel leuke jurkjes inderdaad!

4 jaar geleden

Boobs and blankets heeft een mooi assortiment