22 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb mijn Koeka box kleed gewoon op 30 gewassen en erna zelfs nog op z’n hardst gecentrifugeerd en hij is nog steeds dezelfde grote en ruikt heerlijk schoon 🙃
5 jaar geleden
Je kunt het in een teiltje of in bad wassen en dan alleen in de wasmachine centrifugeren. Desnoods op een lagere stand. En dan op een handdoek in de badkamer laten drogen bijv.
5 jaar geleden
Ik heb dat van mijn zoontje meerdere keren op 30 graden gewassen en plat gedroogd. Hij is niet vervormd. Ik ga hetzelfde kleed voor mijn tweede gebruiken en heb het van de week dus opnieuw gewassen. Hij is van het merk Jollein. Het lijkt mij overigens echt smerig om het boxkleed niet gewassen te hebben voor gebruik.
5 jaar geleden
Ik was hem ook gewoon! Fijne was, 30 graden, laag centrifugeren. Misschien doe ik hem zelfs gewoon in de droger... Maar dat bedenk ik als ie uit de was komt haha.
5 jaar geleden
Je hebt vaak ook een handwasprogramma op de wasmachine. Vooraf wassen is echt belangrijk, want de verf en chemicaliën die zijn gebruikt in het productieproces kunnen irritaties geven bij de kleine. Plus zo'n product heeft weet ik het hoe lang liggen stoffen in fabriek of distributiecentrum. Zeker even een wasje doen dus! :) en dan liggend laten drogen.
5 jaar geleden
Reactie op Danien
Wassen jullie dat nu en al leggen jullie die nu al in de box? Met stof enz? ...
Ja zeker 🙃 maar ik kreeg er een kleedje/leken overheen zodat hij schoon blijft. Doe ik ook met het wiegje dat ik al opmaak.
5 jaar geleden
Reactie op Danien
Wassen jullie dat nu en al leggen jullie die nu al in de box? Met stof enz? ...
Ik heb het gewassen binnenstebuiten opgevouwen en opgeborgen in de kast. Nu al in de box doen, lijkt mij te vroeg. Het zal veel stof aantrekken.