12 Reacties

5 jaar geleden

Wij hadden bij de eerste, en nu de 2de wel 1, speelgoed luiers doekjes alles ging erin

5 jaar geleden

Wij hebben ook een lade en ik verwacht dat dat wel genoeg is, dus daarom geen boxzak aangeschaft (nog😅)

5 jaar geleden

Ik heb geen lade en heb een zak aangeschaft. Denk sowieso dat je nooit genoeg opbergruimte kan hebben wil je je woonkamer nog iets opgeruimd achter laten😅 Heb die van Jollein, teddy cream. Staat ook nog eens mega leuk.

5 jaar geleden

Hier ook een box zonder lade. Bij de eerste wel een boxzak gebruikt en veel ook! Nu bij de tweede is heb ik hem (nog) niet hangen omdat er nu 2 boxen speelgoed staan van de eerste dus bende is het toch al 😆

5 jaar geleden

Wij hebben in de lade spuugdoekjes , luiers , doekjes etc en in de boxzak speeltjes en boekjes . Vind het persoonlijk echt ideaal 😊

5 jaar geleden

In de lade gaan wij verzorgingsspul in doen. Verder twijfel ik over een boxtas of gwn een speelgoedkist/opbergpoef dat tevens ook gebruikt kan worden als bankje. Staat denk ik wel iets strakker hier bij ons. Is misschien ook iets overzichtelijker kwa inhoud en makkelijker als kleine wat groter is om speelgoed zelf eruit te halen/erin te zetten

5 jaar geleden

Ik heb ook een box met lade, maar heb zelf wel een boxzak gemaakt. Denk dat ik daar de knuffels in doe en de lade voor grotere spullen ga gebruiken

5 jaar geleden

Wij hebben 2 boxtassen. Hier doen wij het speelgoed (knuffels enz. ) in.

5 jaar geleden

Reactie op Krdw

Wij hebben in de lade spuugdoekjes , luiers , doekjes etc en in de boxzak s ...
Hier precies hetzelfde ☺️

5 jaar geleden

Wij hebben een ronde box, dus geen lades. Wij hebben inderdaad een boxzak!

5 jaar geleden

Ik heb hem op het verlanglijstje staan. Bij de eerste hadden we gewone zakken voor het speelgoed. Maar nu wel fijn denk dat het babyspeelgoed bij elkaar ligt.

5 jaar geleden

Ideaal voor alle speeltjes!