6 Reacties

5 jaar geleden

Het kan een symptoom zijn van vit. B12 tekort. Maar het hoeft natuurlijk niet ;) Als je het nu pas voor het eerst merkt zou ik even afwachten, kijken of het over een paar dagen minder wordt

5 jaar geleden

Ik heb b12 tekort gehad en heb daar nooit last van gehad, ook nooit eerder over gehoord eerlijk gezegd. Als je er echt last van hebt zou ik gewoon even met huisarts bellen. Heb je niet zure snoepjes gegeten? Daar krijg ik dat altijd van馃槵

5 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Ik heb b12 tekort gehad en heb daar nooit last van gehad, ook nooit eerder ...
Oohh ja ik wacht het af.. iemand had het over de landkaarttong dat het mogelijk is! Maar even wat dagen aankijken.. heb ook geen zure dingen op dus heb echt geen idee waar het vandaan komt

5 jaar geleden

Ik zie dat dit een oud topic is maar ik heb sinds een paar dagen ook wat pijnlijke plekjes aan de zijkanten van m鈥檔 tong, heel naar zijn ook rood. Dacht eerst dat ik gewoon op m鈥檔 tong had gebeten of zo maar het blijft maar. Las idd over landkaarttong, hoop dat het niet heel lang aanhoudt want het best lastig met eten en praten 馃槵 Morgen controle bij de dokter zal haar ook even vragen

5 jaar geleden

Ik zie dat dit een oud topic is maar ik heb sinds een paar dagen ook wat pi ...
Ik herken dit en heb altijd begrepen dat het vitamine tekort is! Ik heb het ook gehad een paar weken geleden

5 jaar geleden

Reactie op Isgami

Ik herken dit en heb altijd begrepen dat het vitamine tekort is! Ik heb het ...
Ik slik extra zwangerschapsvitaminen en eet daarbij elke dag fruit en verse groente dus kan me niet voorstellen dat dat bij mij de oorzaak is 馃 Ik las dat het (net als al die fijne kwaaltjes) met de hormonen te maken heeft