8 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb het zelfde. En bij mij helpt een natte handdoek wel. Word uiteindelijk wel een stuk minder nat, maar blijft wel koud.

5 jaar geleden

Reactie op Takeisha

Ik heb het zelfde. En bij mij helpt een natte handdoek wel. Word uiteindeli ...
bij mij droog het binnen paar min op.. 😭

5 jaar geleden

Ik weet niet of het te vergelijken is met rusteloze benen/voeten. Hiervoor heb ik ook alles geprobeerd. Magnesium werkte ook niet. Toen kwam ik op aanraden van de verloskundige bij de kruiderij hier in het dorp. Deze had onlangs een 2 daagse scholing gehad over o.a. celzout 7. Ze vertelde dat dit lichaams eigen stoffen bevat. Op de verpakking staat dat je maximaal 20 tabletjes per dag mag, 2 per x. Ze adviseerde me om er voor het slapen gaan 10 op te lossen in een glas kokend water en zo heet mogelijk op te drinken. Ik was direct mijn klachten kwijt en kon weer door slapen snachts. Voor mij werkt het.

5 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Ik weet niet of het te vergelijken is met rusteloze benen/voeten. Hiervoor ...
ik heb geen idee waarom het zo is, me voeten doen echt pijn tijdens branden en het stopt pas alleen als ze in koud water zitten..

5 jaar geleden

Ik heb toen voor mijn dochter een pittenzak gekocht van kipp kepp. Dat is een zak die je in de vriezer kan doen en in de magnetron. Deze blijven lang koud. En kan je straks ook voor je kleintje gebruiken.

5 jaar geleden

Ik heb toen voor mijn dochter een pittenzak gekocht van kipp kepp. Dat is e ...
waar kan je dat kopen?

5 jaar geleden

Je zou een verkoelende voetencreme kunnen proberen

5 jaar geleden