8 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb ook brede heupen maar draag tot nu toe de baby erg naar voren. Zal wellicht later nog veranderen 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Ik had het idd ook verwacht bij mezelf maar draag ook vooruit! Maar ik ben ook wel benieuwd want we zijn op de helft en nu ziet het er wel leuk uit maar of dat zo blijft! 🤣

5 jaar geleden

Bij mij zie je nog bijna niks ben 23 weken zwanger, het lijkt meer als of ik dik ben dan zwanger haha, weet niet of dit door mijn brede heupen komt . In mijn zwangerschao begon ik met 68 kilo, ben in de eerste weken afgevallen naar 63 kilo, en weeg nu weer 68 kilo sinds deze week, en ben 1.75 m maar ik voel me niet zo zwanger als ik in de spiegel kijk, vind dat mijn buik niet zo mooi groeit, lijkt zo fatsig of licht het aan mij? Haha

5 jaar geleden

Bij mij zie je nog bijna niks ben 23 weken zwanger, het lijkt meer als of i ...
Geloof me die gaat nog flink groeien ! Ik vind je buik absoluut niet “fatsig”. Je bent ook eerst afgevallen, ik totaal niet, dus mijn buik is al veel dikker. Jouwe groeit ook nog meer naar voren. Even geduld 🥰

5 jaar geleden

Bij mij zie je nog bijna niks ben 23 weken zwanger, het lijkt meer als of i ...
Ik zie zo makkelijk dat je gewoon een buik hebt van zwangerschap dus geen zorgen x

5 jaar geleden

O yesssss!

5 jaar geleden

Haha ja ik was al een peer 🍐 maar nu word ik een extreme peer 😂 Toch vind ik het op foto’s wel meevallen, het is meer mijn eigen gevoel volgens mij misschien is dat bij jou ook zo 😉 Mijn buik voelt ook een stuk groter en zwaarder voor mij dan dat hij op foto’s lijkt 🙂

5 jaar geleden

Yepp ik! Ben 23+5 maar echt iedereen denkt dat ik gewoon dik ben geworden inplaatsvan zwanger. Maar begint nu wel langzaam echt een zwanger buikje te komeb