Hoi allemaal, ik ben nu 4 weken en een paar dagen zwanger. Kan het echt al zijn dat mijn broek gewoon strak voelt? Hebben jullie dit ook of is dit een opgeblazen gevoel wat ik nu ervaar? Het is ons 1e kindje.. dus ik vraag maar gewoon alles haha.
Ik volg even. 5 weken zwanger en men broeken lijken ook te klein. Heb ook een opgeblazen gevoel en enorme krampen, maar weet niet of dat normaal is. Is ook ons 1ste kindje.
Hi,
Ook hier 4 wkn en paar dagen in blije verwachting.
Dit is mijn 3e zwangerschap en ook hier al strakke broeken en opgezette buik 🙈 het verbergen tot d 12 wkn gaat bij mij denk ik niet lukken 😅
Dankjewel! Al weet ik natuurlijk dat het echt nog het darmen buikje is haha ben benieuwd hoelang wij de zwangerschap nog voor ons zelf kunnen houden. Denk niet lang hahaa
Hier ook zo, nu 4 weken en 6 dagen zwanger van mijn 4de en gwen 1 apijkerbroek zit fijn, bij mijn 1e begon er rond 22 weken pas een buikje te groeien, bij de 2de was ik vanaf het begin tot het eind een ballon🙈 en ik had bij mijn derde de 1e weken ook een bolle buik en vanaf ong 8 weken nam het af en toen was mijn buik pas rond 33 weken echt goed zichtbaar. Mijn buurvrouw zag me met een kinderwagen lopen en vroeg wanneer ik zwanger was aangezien haar niks was opgevallen
Ik ben 5 weken zwanger van ons eerste kindje en mijn spijkerbroeken kunnen ook niet meer. Ik heb van die high waist broeken tot de navel. Ze kunnen nog wel dicht maar daar krijg ik wel last van als ik zit 😅