40 Reacties

6 jaar geleden

Ik volg even. 5 weken zwanger en men broeken lijken ook te klein. Heb ook een opgeblazen gevoel en enorme krampen, maar weet niet of dat normaal is. Is ook ons 1ste kindje.

6 jaar geleden

Hallo, Ja bij mij is dit ook al! Ik ben rond dezelfde tijd en merk al dat niet alles meer fijn zit. Vooral als ik lang in de auto zit.

6 jaar geleden

Ik ben zwanger van mn 3e, nu 4 weken en 2 dagen. Ben ookal flink opgezet. Zijn vooral je darmen nu haha

6 jaar geleden

Hier ook. Is volgens mij met name opgeblazen gevoel 😋

6 jaar geleden

Ja ik heb het zelfde! Ben nu 5 weken en 4 dagen en is ook onze 1ste, maar moest vorige week al nieuwe broeken halen

6 jaar geleden

Bij de eerste had ik dit met 8 weken en nu bij 5 weken bij het zitten enzo

6 jaar geleden

Hi, Ook hier 4 wkn en paar dagen in blije verwachting. Dit is mijn 3e zwangerschap en ook hier al strakke broeken en opgezette buik 🙈 het verbergen tot d 12 wkn gaat bij mij denk ik niet lukken 😅

6 jaar geleden

Ik heb ook echt last van een opgeblazen gevoel. Spijkerbroek zit niet lekker en ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger

6 jaar geleden

Heb ik ook! Ben 5 weken maar zo opgeblazen dat spijkerbroeken gwn niet lekker zitten. Gelukkig zijn met dit weer jurken en rokken een optie :)

6 jaar geleden

Hier 6 weken maar ook al strakke broeken vooral door m’n darmenn

6 jaar geleden

Ik heb dit heel wisselend. Ben nu 6+1 en vooral savonds denk ik bohhhhh. Op het moment nergens last van..

6 jaar geleden

Reactie op dootje81

Ik ben zwanger van mn 3e, nu 4 weken en 2 dagen. Ben ookal flink opgezet. ...
Wauw mooie foto al zeg!!

6 jaar geleden

Reactie op Ide

Hallo, Ja bij mij is dit ook al! Ik ben rond dezelfde tijd en merk al dat n ...
Ja. Precies bij kang zitten of als ik een beetje naar voren zit heb ik echt het idee dat ik even naar achteren moet haha.

6 jaar geleden

Reactie op Ineke001

Ik volg even. 5 weken zwanger en men broeken lijken ook te klein. Heb ook e ...
Nou wat ik vooral begrepen heb is dat krampen, gevoelige borsten etc. Een goed teken zijn omdat alles groeit. Zoals de banden etc.

6 jaar geleden

Reactie op Bella01

Wauw mooie foto al zeg!!
Dankjewel! Al weet ik natuurlijk dat het echt nog het darmen buikje is haha ben benieuwd hoelang wij de zwangerschap nog voor ons zelf kunnen houden. Denk niet lang hahaa

6 jaar geleden

Hier ook zo, nu 4 weken en 6 dagen zwanger van mijn 4de en gwen 1 apijkerbroek zit fijn, bij mijn 1e begon er rond 22 weken pas een buikje te groeien, bij de 2de was ik vanaf het begin tot het eind een ballon🙈 en ik had bij mijn derde de 1e weken ook een bolle buik en vanaf ong 8 weken nam het af en toen was mijn buik pas rond 33 weken echt goed zichtbaar. Mijn buurvrouw zag me met een kinderwagen lopen en vroeg wanneer ik zwanger was aangezien haar niks was opgevallen

6 jaar geleden

Ik ben 5 weken zwanger van ons eerste kindje en mijn spijkerbroeken kunnen ook niet meer. Ik heb van die high waist broeken tot de navel. Ze kunnen nog wel dicht maar daar krijg ik wel last van als ik zit 😅

6 jaar geleden

Reactie op Yasmin.

Ik ben 5 weken zwanger van ons eerste kindje en mijn spijkerbroeken kunnen ...
Had ik ook, heb ze al verruild in zwangerschapsbroeken

6 jaar geleden

Hier zelfs hoor.. 4 weken en 6 dagen en liefst draag ik leggings met jurkjes...spinkerbroeken zitten niet echt lekker meer. Lang leve de gasdarmen

6 jaar geleden

Zo herkenbaar. Wat leuk om dit te lezen. Ik ook 4 w. 4 dg.. vooral broekriem echt al 3 gaatjes losser. Opgeblazen gevoel ++