28 Reacties

5 jaar geleden

Toen ik 2,5 jaar geleden zwanger was, mocht je wel tonijn uit blik eten! (Dit is nu weer aangepast door het kwik wat erin zit geloof ik馃) ik denk niet dat het kwaad kan als je het 1x eet.. ik ga ook pasta salade eten met tonijn omdat ik daar zoveel zin in heb馃き je moet doen waar jij je goed bij voelt denk ik! Maar zou het niet dagelijks gaan halen 馃お

5 jaar geleden

De verloskundige zei als je maar niet een heel blik tonijn eet elke dag is het goed. En dit is sinds kort bekend, dus 1x in de week kan heus geen kwaad

5 jaar geleden

Bij de Jumbo verkopen ze vegetarische tonijnsalade ;) heb je en je craving te pakken en geen giftige tonijn voor je baby ;)

5 jaar geleden

Eet maar gewoon een broodje tonijn! Niet overdrijven gewoo

5 jaar geleden

Reactie op leannn89

Toen ik 2,5 jaar geleden zwanger was, mocht je wel tonijn uit blik eten! (D ...
Ja dat hoorde ik ook van mijn tantes dat ze paar jaar geleden wel gewoon tonijn mochten eten. Ja precies Haha nee sowieso niet dagelijks, maar je gaat toch nadenken stel dat... Maar moet gewoon niet zo bang zijn, velen die tonijn gewoon hebben gegeten idd en kerngezonde baby鈥檚 hebben

5 jaar geleden

Ach joh vroeger mocht je ook roken tijdens de zwangerschap.. wil niet zeggen dat je dat nu nog moet doen.. als er een gezonder alternatief is voor je craving zou ik daar altijd voor gaan 馃崁

5 jaar geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap mocht je gewoon nog tonijn eten uit blik. Ik zou het lekker doen 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Ariel1990

Tijdens mijn eerste zwangerschap mocht je gewoon nog tonijn eten uit blik. ...
Hahaha hier ook.. nog maar 2 jaar geleden mocht het wel.

5 jaar geleden

Nou ik heb het broodje net gegeten, was heerlijk. Kan nu weer normaal nadenken馃槀

5 jaar geleden

Haha dit maakt echt mijn dag. Heb dit zelf nog niet met iets, maar grappig om te lezen hoe de craving heel heftig kan worden. Hopelijk kan je lang nagenieten.

5 jaar geleden

2 jaar geleden mocht je tonijn uit blik. Nu mag het helemaal niet meer! Ik mis het ook馃ぃ

5 jaar geleden

Omg hier dacht ik vanmiddag nog aan! Ik wil ook, haha

5 jaar geleden

Ik vind roken niet te vergelijken met eten van broodje tonijn er zijn meerdere onderzoeken die aantonen dat alleen het eten van grote porties tonijn dat schadelijk kan zijn. Dus zou gewoon af en toe lekker een broodje eten

5 jaar geleden

Nu heb ik hier ook zin in馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Romom

Nou ik heb het broodje net gegeten, was heerlijk. Kan nu weer normaal naden ...
Hahaha 馃槅 lekker hoooor馃槉

5 jaar geleden

Omg hier dacht ik vanmiddag nog aan! Ik wil ook, haha
Haha gewoon lekker doen!

5 jaar geleden

Nu heb ik hier ook zin in馃槀
Haha t was heerlijk, denk dat we gewoon een beetje bang worden gemaakt

5 jaar geleden

Hahaha dit is zo toevallig, heb dit zondagavond op ondat ik er zo'n zin in had 馃槀 Tijdens mn 1e zwangerschap 2 jaar geleden 'mocht' tonijn nog gewoon.. Ik neem het nu dus maar heeel sporadisch, zo nu en dan.

5 jaar geleden

Gewoon niet teveel van nemen en zeker weten dat het vers is en zo...

5 jaar geleden

Omg! Ik heb hier echt zo鈥檔 trek in h猫. Ik twijfel ook zo erg. Maar nu ik de reacties heb gelezen ga ik er denk ik toch wel voor! 馃い馃い馃槀