Ladies
Ik heb nu al dagen zo鈥檔 zin in een broodje subway met tonijn馃槶馃槶馃槶 mn craving is niet normaal
Ik twijfel om het te halen , ik denk als ik het eenmaal gegeten heb dan gaat het uit mn hoofd
Maar zolang ik t niet eet , blijft t in mn hoofd zitten
Is het heel erg als je een keertje tonijn eet?
Toen ik 2,5 jaar geleden zwanger was, mocht je wel tonijn uit blik eten! (Dit is nu weer aangepast door het kwik wat erin zit geloof ik馃) ik denk niet dat het kwaad kan als je het 1x eet.. ik ga ook pasta salade eten met tonijn omdat ik daar zoveel zin in heb馃き je moet doen waar jij je goed bij voelt denk ik! Maar zou het niet dagelijks gaan halen 馃お
De verloskundige zei als je maar niet een heel blik tonijn eet elke dag is het goed. En dit is sinds kort bekend, dus 1x in de week kan heus geen kwaad
Toen ik 2,5 jaar geleden zwanger was, mocht je wel tonijn uit blik eten! (D ...
Ja dat hoorde ik ook van mijn tantes dat ze paar jaar geleden wel gewoon tonijn mochten eten.
Ja precies
Haha nee sowieso niet dagelijks, maar je gaat toch nadenken stel dat...
Maar moet gewoon niet zo bang zijn, velen die tonijn gewoon hebben gegeten idd en kerngezonde baby鈥檚 hebben
Ach joh vroeger mocht je ook roken tijdens de zwangerschap.. wil niet zeggen dat je dat nu nog moet doen.. als er een gezonder alternatief is voor je craving zou ik daar altijd voor gaan 馃崁
Haha dit maakt echt mijn dag. Heb dit zelf nog niet met iets, maar grappig om te lezen hoe de craving heel heftig kan worden. Hopelijk kan je lang nagenieten.
Ik vind roken niet te vergelijken met eten van broodje tonijn er zijn meerdere onderzoeken die aantonen dat alleen het eten van grote porties tonijn dat schadelijk kan zijn. Dus zou gewoon af en toe lekker een broodje eten
Hahaha dit is zo toevallig, heb dit zondagavond op ondat ik er zo'n zin in had 馃槀 Tijdens mn 1e zwangerschap 2 jaar geleden 'mocht' tonijn nog gewoon.. Ik neem het nu dus maar heeel sporadisch, zo nu en dan.