14 Reacties
5 jaar geleden
Dat kan geen kwaad, het meeste is inderdaad vervlogen, dus de percentage zou echt nihil zijn wat jou lichaam dan kan opnemen, daarnaast filterd jou lichaam en placenta ook nog waardoor er waarschijnlijk niks bij de baby van is gekomen. Daarnaast zijn er heel veel mensen die in het begin van de zwangerschap nog hebben gedronken omdat ze het niet wisten 🙈.
5 jaar geleden
Reactie op ManniejjS
Dat kan geen kwaad, het meeste is inderdaad vervlogen, dus de percentage zo ...
Bedankt voor je reactie, ik heb denk ik wat nood aan geruststelling ook al weet ik dat het te laat is. Het blijft in men hoofd zitten dus daarmee dat ik het even van me wilde afschrijven
5 jaar geleden
Heb paar maanden geleden een blikje fruitbier per ongeluk gedronken. Met als gevolg, onze kleine was mega actief😁 Dus 1keer een stukje broodpudding kan dan ook geen kwaad. Hopelijk was het dan lekker.😋 Nog even door bijten en dan mag je zoveel stukjes broodpudding eten met alcohol zoveel je wil.
5 jaar geleden
Reactie op Shilani
Heb paar maanden geleden een blikje fruitbier per ongeluk gedronken. Met al ...
Normaal wordt dat gemaakt zonder alcohol, maar was een traktatie van een collega en die specialiteit was dat die dat maakte met alcohol. Ik heb er een stukje van genoten toen er niemand anders in de buurt was. Maar ik vertrouw nu alleen nog maar op mijn eigen baksels😃
5 jaar geleden
Reactie op SarahVG92
Nee daar heb je gelijk in. Ik denk dat ik misschien eerder mijn gevoel wou ...
😊 moeder gevoelens, doe je niks aan.. begrijpelijk dat je je zorgen maakt maar denk echt niet dat t nodig is.. t is niet dat je aan de zuip bent geweest ofzo dus ja🤷♀️.. mocht je je echt veel zorgen maken kun je voor de zekerheid natuurlijk de vk bellen, maar denk echt oprecht dat t meevalt..
5 jaar geleden
Maak je geen zorgen. Kan een keer gebeuren. Hele erge stress hier om zou misschien schadelijker kunnen zijn.
Met je moedergevoelens is in ieder geval niets mis 😉
Het klinkt wel lekker!
5 jaar geleden
Nee joh, was maar een klein stukje zoals je zelf al zegt en maar een heel laag percentage alcohol, dat kan echt geen kwaad hoor. Wel apart dat degene die dat gemaakt had jou niet waarschuwde 😬 Bedenk het zo, je zou waarschijnlijk nooit genoeg van die bread pudding kunnen eten om er dronken van te worden toch?? Dan valt het reuze mee 😉