10 Reacties

5 jaar geleden

Veel ervaringen hiervan gehoord, ook sommige die 4 weken lang dit hebben en alsnog gezond kindje op de wereld. Het enige wat je kan doen is echt afwachten en als het echt rood word de vk bellen. Als het gewoon bruin blijft is het goed en zeggen ze geen zorgen maken. Maar ik snap dat het moeilijk is! Heb zelf ook bruin slijm gehad, schrok ervan. Uiteindelijk stopte het vanzelf.

5 jaar geleden

Oud bloed, denk ik🤷‍♀️

5 jaar geleden

Heb je seks gehad? Dan kan het dat er net een bloedvaatje geraakt is.

5 jaar geleden

Reactie op Billebil

Heb je seks gehad? Dan kan het dat er net een bloedvaatje geraakt is.
Ja heb ik gehad gistermiddag en savonds bij afvegen zag ik beetje bloed. Kan dat ?

5 jaar geleden

Ik heb drie weken lang bruin verlies gehad inclusief slijm na een hele heftige bloeding. Maar alles is goed met ons kindje! Gisteren een goede termijnecho gehad.

5 jaar geleden

Het kan ook gewoon oud bloed zijn, want oud bloed is vaak bruin. Misschien dat het nog in je baarmoeder gedeelte zat en het er nog uit kwam? Anders even VK bellen

5 jaar geleden

Reactie op soumayaa

Ja heb ik gehad gistermiddag en savonds bij afvegen zag ik beetje bloed. Ka ...
Ja. Je baarmoeder en de weg daarnaartoe zijn nu veel beter doorbloed. Dus het kan iid van de seks komen.

5 jaar geleden

Ik heb vanmorgen een extra echo gehad omdat ik dus ook bruin bloed verloor bij het afvegen. En ivm al eerdere miskramen mocht ik meteen langskomen. Vk kon niks vinden en zag een mooi Ukkie van 8+6 zitten. Ze zei dat het vaak komt doordat je baarmoedermond heel gevoelig is en er een vaatje heel makkelijk kan knappen door seks, hoesten, niezen oid. Maar als je er bang van blijft, gewoon even de vk bellen..

5 jaar geleden

Ik heb sinds 3 weken best vaak bruin verlies. Deze week goede termijnecho gehad :) alleen lag de placenta wat voor de uitgang wat het bruine bloed kan verklaren maar hoeft niet de reden te zijn zeiden ze. Zolang het niet gepaard gaat met krampen en heftig bloedverlies.

5 jaar geleden

Hier ook een week lang gehad. Kei ongerust. Vroedvrouw zei dat het kwam door de wondje veroorzaakt door inwendige echo in combinatie met dagelijks te zwemmen waardoor het wondje niet de kans had om te helen . Ze heeft me voor 10 dagen vacramal meegegeven (staaltje vitaminesupliment) en 10 dagen niet in bad of zwembad. Enkele dagen erna was het gedaan en sindsdien niets meer gehad.