Hi,
Omdat ik onze wagen eigenlijk te groot vond om te vervoeren als je snel even ergens wilt heb ik een buggy aangeschaft. Ik had Queeny Zapp besteld. Hele fijne buggy, makkelijk in en uit te klappen en het belangrijkste hij was niet zo groot.
Vorige week wilde mijn man met de buggy weg en was de stang op het laspunt afgeknapt. Allemaal goed oplost, krijg mijn geld terug. Maarja, daar heb ik geen nieuwe buggy mee.
Heeft iemand tips voor een buggy die niet zo veel ruimte in neemt, makkelijk in en uit te klappen is en er ook nog een beetje leuk ziet?
Ik hoor graag jullie tips 😊
Ik heb de maxi cosi leona besteld. Vond het belangrijk dat het zitje gedraaid kan worden maar dat de buggy wel in een geheel kan worden ingeklapt. De kinderwagen hebben we verkocht want vind m veel te veel ruimte innemen
Ik heb de Easywalker Jackey, daar kun je goed achter lopen als je lang bent. Ik vind hem goed wendbaar en hij is vele malen makkelijker mee te nemen dan de kinderwagen (Joolz Geo) al is ie nog steeds wel enigszins zwaar. Nadeel vind ik wel dat ik de kleine nu niet meer kan aankijken omdat het zitje naar voren is. En de boodschappenmand is een stuk minder stevig maarja dat hoort gewoon bij zo'n kleiner lichter ding.
Joolz Aer. Duur maar alle waar naar zn geld. Ik heb de voetenzak er ook bij besteld. Ideaal, want daarmee kan de buggy alsnog ingeklapt worden wat met andere voetenzakken niet kan.
Heel benieuwd naar deze!
Kan hij ook met een standaard voetenzak van Joolz ...
Het kan wel. De voetenzak van onze Geo past wel, maar twee overwegingen:
1. Voetenzak Geo is te dik, dus je moet m loshalen om de Aer in te kunnen klappen.
2. Telkens wisselen en de voetenzak opnieuw in de Aer of Geo installeren vinden wij wat veel gedoe. Aer ligt standaard in m'n auto, wil niet moeten denken ohja voetenzak en dan bij elke keer de voetenzak er in en er uit moeten halen.
Wij hebben tot tweemaal toe een dubatti smart buggy gehad, beide na 1 maand stuk en retour. Geld terug gekregen. Volgens de verkoper moesten we voor de joolz aer kiezen als we geen problemen wilden in de toekomst. Ik was sceptisch, maar hij had gelijk. Echt een top ding, makkelijk in en uit te klappen en heel fijn icm de voetenzak. Dus: aanrader!
Wij hebben de Bugaboo Ant en zijn er super tevreden mee. Heel makkelijk te duwen, zo klein in te klappen dat hij mee mag in het vliegtuig en hij past zelfs door de gangen in het vliegtuig.
Onze gewone kinderwagen paste niet in mijn auto. Daarom heb ik de Ergobaby metro gekocht als tweede buggy. Heel tevreden over. Handig, compact en vooral goede prijs-kwaliteitverhouding.