9 Reacties

4 jaar geleden

Ik denk dat je met een buggy altijd wel lager uitkomt. Wij hebben nu een buggy van deryan en daarvan is de duwstang 102 cm hoog. Hiervoor hadden we de Lionelo Annet buggy, daarvan is de hoogte wel 110 cm. Maar die is niet heel compact als je hem inklapt.

4 jaar geleden

Wij zijn ook lang, 186 en 196. We hebben nu een koelstra simba t4. Opzich is die voor ons hoog genoeg!

4 jaar geleden

Wij zijn ook beiden lang (1.80cm+) en hebben na een dagje Babypark bewust voor de Joolz Aer gekozen. Deze kan je namelijk heel makkelijk heel compact maken en de duwstang is 105cm hoog. Bij ons iets lager dan de kinderwagen en uiteraard merk je dat wel bij langere wandelingen, maar we zijn nog altijd heel blij met de keuze voor deze buggy, zeker een aanrader!

4 jaar geleden

Reactie op Lilly H.

Wij zijn ook beiden lang (1.80cm+) en hebben na een dagje Babypark bewust v ...
Overigens hebben we er ook al mee gefietst.. over de schouder met de schouderband. Niet ideaal, maar voor kleine korte stukjes is dat prima.

4 jaar geleden

Wij zijn 185 en 193 en hebben ook de Joolz Aer. Zijn er heel tevreden over! Hij duwt extreem licht, dus als ik lange stukken loop duw ik vaak ook een stuk met mijn vingers ipv hele hand zodat je wat meer afstand hebt en dan beter door kunt lopen. Mijn broer fietst er ook vaak mee, ik zet 'm zelf in de bakfiets.

4 jaar geleden

Wij hebben de Easywalker Jacky, die is ook behoorlijk hoog en je loopt niet zo met je voeten tegen de wagen te schoppen

4 jaar geleden

Hier mn man 1.94m, wij hebben de Koelstra Simba T4. Had van de Prenatal eigen merk altijd last van nek/schouders en bij deze niet meer.

4 jaar geleden

Hier mn man 1.94m, wij hebben de Koelstra Simba T4. Had van de Prenatal eig ...
Welke van de prenatal hadden jullie als ik vragen mag? Heb zelf nu de prenatal luxe buggy op 't oog.

4 jaar geleden

Reactie op Redandblue

Welke van de prenatal hadden jullie als ik vragen mag? Heb zelf nu de prena ...
Ook de duurste van eigen merk, toen wel betaalbaar met die Mazzeldagen. Wilde wel wat fatsoenlijks mee op vakantie en de kinderwagen was te zwaar voor handbagage zeg maar. Je kunt het wel zien bij de specificaties. Die Simba is net 1-2 cm hoger, maar dat scheelde mn man dus net een stukje krom of rechtop lopen en dus pijn in zn nek. Na 3 weken Spanje lopen met dat ding was hij blij dat hij weer thuis achter de Joolz kon lopen 😬 Misschien ook afhankelijk van je bouw en lengte vd armen hoor, dat weet ik niet 🤷🏻‍♀️ Heb der zelf geen last van, ben maar 1.74 😊