7 Reacties
4 jaar geleden
Hai
Ik heb hem ook sinds kort
was wel even wennen
ik ben zelf 1.68 en mijn man 1.80
Bij ons viel het net goed in de lengte.
Maar met een lengte van 1.93 🤷♀️
ik denk niet dat dat prettig zal rijden.
mischien een optie als je iemand ermee ziet rijden even stoppen en vragen of je er even achter of naast mag staan, of gewoon even dichtbij lopen als je zo een wagen ziet en dan even kijken hoe het in lengte valt.
en verder heb ik geen ervaring met andere buggys
succes
4 jaar geleden
Kijk eens naar de Thule spring buggy! Die is echt fijn voor langere mensen en compact in te klappen maar ook weer behoorlijk aan de prijs...
Ik zou adviseren nu morgen weer alles open mag, testen bij Babypark of babydump. De meeste buggy's zijn niet te verstellen en vrij laag, zeker voor iemand van 1.93..
4 jaar geleden
Ik heb zelf de hamilton R1 en ben 170. Ik weet niet of deze modellen even hoog zijn maar ik vind het heel fijn rijden en inklappen. Uitklappen is wel lastiger tenminste ik heb er nog geen handigheid in.
En bij X1 is de riem met magneet had ik begrepen zou je dat wel fijn vinden?
4 jaar geleden
Mijn man is 1.94 m. Wij hebben toen destijds de Koelstra Simba T4 aangeschaft. Nederlands spul. Hij liep zich bij onze oudste een breuk aan de Prenatal eigen merk. Bij de tweede hebben we ze bij de Babydump allemaal naast elkaar gehad en een rondje gelopen en de Koelstra was toen de hoogste.
Maar das al wel een flink aantal jaren geleden dus kan zijn dat er ondertussen meer op de markt is.
Volgens mij mag je vanaf zaterdag weer op afspraak winkelen 🤷🏻♀️ Ik zou dan toch even achter alle modelletjes een rondje lopen door een grote babywinkel 🙄
4 jaar geleden
Met 1.90 gaat de Easywalker Jackey goed, kwa handvat en dat je niet met je voeten er tegenaan schopt. Maar als je 2 meter bent loop je denk ik net niet helemaal lekker meer. Hij is een heel tikkeltje lager dan de kinderwagen Joolz Geo.
4 jaar geleden
Wij hebben de Hamilton gekocht voor inderdaad een vliegvakantie. Mijn vriend is 1.90 lang en de duwstang is idd wat laag waardoor hij dicht tegen de buggy loopt met het risico dat je tegen de wielen stapt.
Ikzelf ben met mijn 1.75 tevreden over de buggy. Voor ons is het echt een vakantie aankoop geweest en eventuele dagjes weg waar je niet de hele kinderwagen voor mee wilt nemen en daar is deze voor ons beide prima voor!
Het is dus meer de vraag; wat wil je er mee gaan doen, veelvuldig gebruik of incidenteel?
Ondanks de lengte van mijn vriend vind hij het een fijne buggy.
En onze dochter was er ook zeer content mee, vooral ook fijn dat ze er goed in kon slapen !