16 Reacties

5 jaar geleden

9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren.. Neem alsjeblieft de tijd en geniet van je kleintje en de chaos die het met zich mee brengt.. Uitgerekt vel kun je trouwens zelf sowieso niet strak maken.. Je buikspieren zou kunnen.. Na 6 weken.. Maar echt hoor, je levert straks een topprestatie door te bevallen.. Wees niet direct te streng voor jezelf.

5 jaar geleden

En als je borstvoeding geeft raak je ook al veel kwijt is mijn ervaring bij de 1e

5 jaar geleden

Reactie op Each2

9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren.. Neem alsjeblieft de tijd en gen ...
Hier sluit ik me bij aan...

5 jaar geleden

Reactie op Linda14

En als je borstvoeding geeft raak je ook al veel kwijt is mijn ervaring bij ...
Borstvoeding heeft geen effect op je uitgerekte vel denk ik 😋 Ben daar ook wel benieuwd naar maar denk dat het ook vooral genetisch is hoe (snel) en of dat gaat herstellen. Gewoon gezond leven en rustig je tijd nemen lijkt me. Ik ben van plan om te blijven smeren om alles lekker zacht en soepel te houden zoals ik nu tijdens de zwangerschap doe, verder is het afwachten

5 jaar geleden

Wat ik zelf fijn vind is om te doen is een buikband die over de hele buik gaat te dragen. Omdat na de bevalling je buik leeg is en op deze manier steviger aan voelt. Verder kan je niet zo veel doen. Net wat de andere dames zeggen het heeft tijd nodig te herstellen. En borstvoeding geven.

5 jaar geleden

De beste behandeling is liefde ❤️ Sommige vrouwen zitten zo weer op hun oude gewicht en figuur, anderen niet. Bij geen enkele vrouw heeft dit te maken met welke 'behandeling' ze hebben gedaan, maar gewoon hoe hun lichaam reageert. Uitgerekte huid kun je alleen met plastische chirurgie weer strak trekken. Zelfs overmatig sporten helpt niet omdat de huid zelf niet te trainen is, alleen de weefsels er onder. Dus kun je beter liefhebben hoe je lijf er uit ziet en als je wil bewegen, doe het dan alleen voor de frisse lucht en om je benen te strekken.

5 jaar geleden

Veel water drinken, vetinname beperken en sporten. Maar het heeft echt tijd nodig. Je kunt na een week al met lichte oefeningen beginnen. En de een krijgt wel weer een strakke buik en de ander niet. Ga er gewoon van uit dat je logischerwijs nooit meer precies hetzelfde lichaam terugkrijgt als voor je zwangerschap. Dan kan het alleen nog meevallen.

5 jaar geleden

Het is denk ik niet zozeer je behandeling als wel aanleg. Bij mijn eerste sprong alles voor mijn gevoel snel weer terug in model. Ik denk inderdaad dat jezelf liefde geven het belangrijkste is. Rust, regelmaat, goede voeding en tijd.

5 jaar geleden

Snap dat je benieuwd benieuwd! Na 2 bevallingen niks bijsz te hebben gedaan kamp ik nu met overgewicht! Liet het ook maar allemaal op me afkomen en zag wel wat er kwam.. Ik ben van plan om een waisttrainer/sluitband te gebruiken icm lichte oefeningen als de situatie het toelaat. Gezond eten en overbodige suikers vermijden verder kijk ik naar youtube voor evt tip en tricks. Wil er nu wel bewust mee bezig zijn voordat het nog erger word😖

5 jaar geleden

Ik zou wanneer jij daar aan toe bent lekker gaan sporten veel wandelen en oefeningen doen. Gezond eten en het gene doen wat je voor je zwangerschap ook deed..

5 jaar geleden

Na een weekje of 2/3 na de bevalling ga ik een corset aan doen en wat thuis oefeningen en natuurlijk letten op wat ik binnen neem kwa eten... ik wil best veel afvallen na de bevalling en me oude lichaam terug 😫

5 jaar geleden

Reactie op csari

Na een weekje of 2/3 na de bevalling ga ik een corset aan doen en wat thuis ...
Ik zou dan een belly binder dragen maar geen korset. Geef je buik echt ff rust, het is heel gevoelig na de bevalling!

5 jaar geleden

Ik zou dan een belly binder dragen maar geen korset. Geef je buik echt ff r ...
Ehmm een belly binder nooit van gehoord meteen even opzoeken dankjewel!!

5 jaar geleden

Reactie op csari

Ehmm een belly binder nooit van gehoord meteen even opzoeken dankjewel!!
Is wat ‘zachter’ voor je buik een korset geeft best veel druk. Ik heb een waist trainer geprobeerd joh na 5 minuten heb ik me man gesmeekt me eruit te halen. 😂 na 4/5 maanden kon ik wel gewoon weer m’n waist trainer om!

5 jaar geleden

Ik heb helemaal niks gedaan aan m’n buik er was meteen na de bevalling ook eigenlijk niks meer te zien aan m’n buik 🤭

5 jaar geleden

Is wat ‘zachter’ voor je buik een korset geeft best veel druk. Ik heb een w ...
ik bedoel eigenlijk een waist trainer 😅😅 4/5 maanden is wel erg lang.. we gaan het zien