7 Reacties

5 jaar geleden

Ja, vond het fijn dat m’n losse huid werd vastgehouden door iets straks. Heel fijn! Heb niet het idee dat m’n buik daardoor sneller is hersteld ofzo. Heb nog steeds een buikje maar het hangt een stuk minder. Als je het gevoel van loshangende huid niet fijn vind met slapen etc is het echt een aanrader. Het geeft ook ondersteuning aan je buik/rug.

5 jaar geleden

Ja na de keizersnede gelijk vanuit t ziekenhuis 1 gekregen. Zeker 10 dagen en nachten gedragen, ook om te zorgen dat de buikspieren rust en steun kregen. Ik wandel nu af en toe een klein stukje en ik merk dat mijn buik fijner voelt met buikband. De onderbuik is nog gevoelloos en zit met band beter.

5 jaar geleden

Ja, vond het fijn dat m’n losse huid werd vastgehouden door iets straks. He ...
Welke band hebben jullie?

5 jaar geleden

Reactie op RelaxMom

Welke band hebben jullie?
Belly bandit!

5 jaar geleden

Ik die van t ziekenhuis, geen idee dus hihi

5 jaar geleden

Ik draag een corrigerende boxershort over mn ondergoed heen. Geeft net dat beetje steun dat het fijn maakt.

5 jaar geleden

Belly bandit!
Ik heb ook de Belly Bandit, had die ook tijdens de zwangerschap om het lopen/staan een beetje draaglijk te houden de laatste twee maanden. Ik gebruik hem nu na de zwangerschap alleen soms als ik wat verder ga lopen maar probeer juist m’n spieren etc weer op te bouwen dus wil hem nu liever niet zo veel meer gebruiken. Wel een fijn ding. Ik had tijdens de zwangerschap ook nog een andere wat stevigere bredere via de fysio, daar had ik toen wel meer steun van dan van de Belly Bandit