1220 Reacties

3 jaar geleden

Bijna 12 weken 😍

3 jaar geleden

Deze foto was ik 8+3 weken ben nu 9+1 🥰

3 jaar geleden

Hier net 7 weken

3 jaar geleden

10+3 vandaag 🤩 Het zijn natuurlijk vooral opgezette darmen enzo, maar verbergen wordt lastiger!

3 jaar geleden

Vooral darmen buikjes zo te zien. Ik heb daar ook last van. Zin in een echt buikje :)

3 jaar geleden

9+1 zwanger van de derde, plus corona kilo's 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Danien

Vooral darmen buikjes zo te zien. Ik heb daar ook last van. Zin in een echt ...
Hihi ik dacht hetzelfde! Ik ben nu 8+5 en zie zelf alleen pas een beetje opgezette buik van de darmen. Volgens mij zit de baarmoeder ook nog achter het schaambot bij 8-9 weken dus zou er sowieso nog niks van te zien zijn. Misschien volgende week 😉

3 jaar geleden

Hihi ik dacht hetzelfde! Ik ben nu 8+5 en zie zelf alleen pas een beetje op ...
Klopt, vandaar dat de vk ook tegen mij zei dat de baby je hand ook niet voelt, omdat die achter je schaambot zit

3 jaar geleden

Vandaag 11 weken

3 jaar geleden

Hihi ik dacht hetzelfde! Ik ben nu 8+5 en zie zelf alleen pas een beetje op ...
Indd vanaf week 12 kan je het zien bij mensen die al eerder zwanger zijn geweest. Daarvoor kan het niet. En de buik begint ook net boven je schaambot. Niet gelijk bij he navel.

3 jaar geleden

Vandaag 14 weken😊

3 jaar geleden

Hier 10 weken zwanger van tweede kindje. Eerste zoontje is nu 16 maanden. Ondertussen bijna 12 weken zwanger ❤️

3 jaar geleden

Hier 12 weken zwanger ❤

3 jaar geleden

Afgelopen vrijdag 14 weken(2e zwangerschap)

3 jaar geleden

Hier nu 12w 3d 1e kindje.

3 jaar geleden

Vandaag 12 weken 4 dagen zwanger van de tweede.

3 jaar geleden

13 weken vandaag, 2e kindje. Baarmoeder groeide al flink richting mn navel concludeerde de verloskundige gisteren!

3 jaar geleden

14+4 vandaag 😍

3 jaar geleden

Hier 11.4 nu 12 weken <3

3 jaar geleden

12+6 zwanger van mijn eerste kindje. Sinds deze week een kleine bolling te zien 💕💙.