5 Reacties

5 jaar geleden

Zelf heb ik dit ook een paar dagen na de 20 weken echo pijn in mijn onderbuik馃槻 best vervelend. Als je je zorgen maakt eventjes de verloskundige bellen!

5 jaar geleden

Ik denk dat het komt doordat ze vrij lang en soms wat meer druk moeten zetten met het echo apparaat.

5 jaar geleden

Ik heb donderdag mijn 20 wkn echo gehad en had vrijdag ook wel goed last van m'n buik.. Maar ze heeft ook veel moeten drukken bij mij om de kleine etterbal een klein beetje mee te laten werken want meneer had daar dus totaal geen zin in 馃ぃ mocht je last blijven houden, gewoon ff de vk bellen.. Kan ook samenloop van omstandigheden zijn... En de echo en dat je buik ff een groeispurt maakt waardoor je banden extra pijnlijk zijn..

5 jaar geleden

Zou het ook niet gewoon bandenpijn en/of harde buiken kunnen zijn omdat je wellicht teveel doet? Ik had ik extreem bij mijn eerste 's avonds en nu weer. Je buik groeit, je kunt gewoon niet alles meer wat je normaal doet. Deze pijn geeft waarschijnlijk aan dat je een stapje terug mag doen. Een voorverwarmde doek op je buik helpt trouwens goed ontspannen. Kreeg ik als tip van een verpleegster tijdens een opname. Het werkte zeer aangenaam. Bij twijfel altijd contact opnemen met de vk.

5 jaar geleden

Dank jullie wel allemaal. De verloskundige geeft 2 opties, of inderdaad helaas pech , het groeit en verplaatst zich daar nu eenmaal binnen. Of een blaasontsteking, dit kan namelijk zich anders uiten tijden een zwangerschap. Dus ik moet voor de zekerheid urine inleveren en vanaf daar verder ..