17 Reacties
5 jaar geleden
Ik zou het gewoon vragen aan de vk🙈 misschien is het gewoon iets wat er altijd al zat.
In ieder geval nooit uitknijpen!!!
5 jaar geleden
Dat lijkt me naar zeg! Ik zou wel even bellen als je je zorgen maakt. Wat ik wel weet is dat je puistjes 'daaronder' echt niet moet uitknijpen. Ze kunnen namelijk bacteriën bevatten, zoals stafylokokken of streptokokken. Maar hoe het bij jou zit weet ik dus niet, dus gewoon even bellen!
5 jaar geleden
Is het trouwens op je buitenste schaamlippen of binnenste? Heb je er echt last van qua pijn? En hoe groot zijn de bultjes ongeveer?
5 jaar geleden
Reactie op xTaliet
Het zit op de buitenste schaamlippen en ik heb er tot op heden geen last va ...
Is maar een idee, scheer je daar? Misschien dat je daarvan bultjes hebt gekregen?🤷🏼♀️
VRIEND
5 jaar geleden
Meschien schimmel infectie dit had ik met me eerste ook gehad en lekker ook een schimmel infectie te zijn en nu van me 2 zwanger en ook gehad heb toen zalfje gehad en nu helemaal over
5 jaar geleden
Of mischien infectie maar kan ook goed zijn dat het van irritatie komt. Mischien helpt het om inlegkruisjes te gebruiken? Dat doe ik ook. Kan je overal waar je bent je toch even "verschonen" Uitdrukken is niet goed om te doen ivm bacteriën. Als je huid geïrriteerd of verder pijn doet kan je evt wel buitenkant insmeren met sudo of heel klein beetje vaseline. Verder paar keer even met nat washandje met water doen en goed droog houden. :) hoop dat je er wat aan hebt 🙂 is zowieso erg vreemt wat je lichaam allemaal doet! Bij zorgens idd altijd even huisarts of verloskundige vragen
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op xTaliet
Had je toen ook bultjes?
Ja klopt had toen ook bultjes
5 jaar geleden
Reactie op xTaliet
Ik scheer me daar inderdaad! Maar ik weet zeker dat ik het voor de zwangers ...
Ja dat wel, maar het is wel lastig dat je het niet van voor de zwangerschap inderdaad...
Ik lees echt zoveel dingen die zouden kunnen, had ook even gegoogled, kwam best veel dingen tegen, onder andere verstopte zweetklieren en nog heel veel andere dingen. Denk niet dat we er zo uit gaan komen🙈 zou voor de zekerheid toch even met vk bellen😁