10 Reacties

3 jaar geleden
Een speeltent, een fietsstoeltje voor achterop, regencape voor op de fiets, smartmax, pyjama, dekbed en overtrek, klei, stiften, speelgoedpiano, leesboekjes, beschermrek voor voor het gasfornuis (dat ze de pannen er niet af kan trekken), misschien stapelstein dit is mijn lijstje :) echt speelgoed vind ik lastig, ze heeft al zoveel en mn huis wordt steeds voller haha!

3 jaar geleden
Duplo
Pop en poppenwagen
Buitenspeelgoed
Knutselspullen
Klei
Kleding
Dekbedhoezen (vanaf 2 mag t 🤣)
Een belevenis ipv cadeau

3 jaar geleden
Ik ga alvast voor een speelgoed keukentje. Ook van haar pop met buggy is ze helemaal gek :-)

3 jaar geleden
Mijn dochter heeft helemaal niet zo'n meisjesachtig speelgoed (nu 20mnd) maar ze was laatst bij een vriendinnetje thuis helemaal gek van zo'n theesetje met ook plastic sandwiches en taartjes erbij, en een schatkistje met 'edelstenen' die je ook in bad/zwembadje kunt doen. Haha, dacht al, leuke Sint/Kerst cadeautjes...

3 jaar geleden
Hier is ze helemaal gek op fietsjes en alles met wieltjes onder.
Dus ik wil een set MODU-blokken aankopen. Naast karretjes, kun je er een heleboel zaken mee bouwen en naarmate ze ouder worden kunnen ze zelf creatief bouwen.
Dus hoop dat dit een duurzaam cadeau zal zijn waar ze ook op latere leeftijd nog plezier aan kan beleven