10 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee😊

3 jaar geleden

Een speeltent, een fietsstoeltje voor achterop, regencape voor op de fiets, smartmax, pyjama, dekbed en overtrek, klei, stiften, speelgoedpiano, leesboekjes, beschermrek voor voor het gasfornuis (dat ze de pannen er niet af kan trekken), misschien stapelstein dit is mijn lijstje :) echt speelgoed vind ik lastig, ze heeft al zoveel en mn huis wordt steeds voller haha!

3 jaar geleden

Duplo Pop en poppenwagen Buitenspeelgoed Knutselspullen Klei Kleding Dekbedhoezen (vanaf 2 mag t 🤣) Een belevenis ipv cadeau

3 jaar geleden

Ik ga alvast voor een speelgoed keukentje. Ook van haar pop met buggy is ze helemaal gek :-)

3 jaar geleden

Reactie op snugglebottom

Ik ga alvast voor een speelgoed keukentje. Ook van haar pop met buggy is ze ...
Leuk! Vind ze hier ook helemaal leuk dat keukentje.

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft helemaal niet zo'n meisjesachtig speelgoed (nu 20mnd) maar ze was laatst bij een vriendinnetje thuis helemaal gek van zo'n theesetje met ook plastic sandwiches en taartjes erbij, en een schatkistje met 'edelstenen' die je ook in bad/zwembadje kunt doen. Haha, dacht al, leuke Sint/Kerst cadeautjes...

3 jaar geleden

Hier is ze helemaal gek op fietsjes en alles met wieltjes onder. Dus ik wil een set MODU-blokken aankopen. Naast karretjes, kun je er een heleboel zaken mee bouwen en naarmate ze ouder worden kunnen ze zelf creatief bouwen. Dus hoop dat dit een duurzaam cadeau zal zijn waar ze ook op latere leeftijd nog plezier aan kan beleven

3 jaar geleden

Ik heb een keukentje voor mijn zoontje die vind dat helemaal geweldig (zijn neefje heeft er ook 1 en als we daar zijn is die daar alleen maar mee aan het spelen), winkelwagentje met boodschappen voor kindjes een kassa vind me zoontje ook fantastisch, kleding, boekjes enz

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft echt meer uitdaging nodig momenteel. Hij wilt klimmen, glijden etc. Keukentje bekijkt hij nog amper. Dus zou voor iets als quadro ofzo gaan

3 jaar geleden

Ons zoontje krijgt voor Sinterklaas Smartmax en dan de buizen om een ballenbaan te maken. Voor zijn verjaardag krijgt hij Waytoplay en houten autootjes.