19 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb deze bij de HEMA gekocht en geef hem het weekend met Vaderdag.. gewoon een kleinigheidje

5 jaar geleden

Dezelfde (heren + kind) Happy Socks! 😍

5 jaar geleden

Ik heb een kaartje met fijne eerste papa dag, en maar gewoon een fles bier 🙈

5 jaar geleden

Hier een rompertje gekocht met i ❤️ daddy. Het is ons eerste kindje 😊

5 jaar geleden

Een hartjeshoorn. Dan kan hij rond de 20ste week naar het baby’s hartje luisteren!

5 jaar geleden

Ik heb zelf een speentje met papa is de beste en een kinder boekje over papa's gekocht. Wij hebben de 22e de eerste echo, dus mijn plan is om het pas na een goede echo te geven. 🙈

5 jaar geleden

Happy socks met 1 volwassen paar sokken en hetzelfde paar maar dan voor baby’s 👶🏼 en een speentje met I love daddy 🥰 heb ik gekocht

5 jaar geleden

Leuk idee. Ga ik namens onze spruit ook vast een cadeautje op tafel leggen!

5 jaar geleden

Heb hem dit gegeven 🙈 hij was vandaag jarig en ook een beetje voor Vaderdag, meer met een knipoog hoor ☺️ hij zei “zul je zien dat eens de luiers op zijn, dan heb ik er nog 1 in het blik” 🙈

5 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Heb hem dit gegeven 🙈 hij was vandaag jarig en ook een beetje voor Vaderda ...
Ah leuk! Waar heb je die gekocht?

5 jaar geleden

Reactie op Zwanger94

Ah leuk! Waar heb je die gekocht?
Babyplezier.nl ☺️

5 jaar geleden

Ik heb deze als kleinigheidje voor ‘m gekocht! Kwam gisteren binnen en snel even doorheen gebladerd, leuk geschreven.

5 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Wat een leuke blik. Waar heb je die vandaan?

5 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Gevonden :)

5 jaar geleden

Mijn man houdt van rum dus ik ga hem Don Papa rum geven en een speentje met papa is de beste 😍

5 jaar geleden

Ik vond deze en gebruik die zondag om hem te verrassen met de test :-)

5 jaar geleden

Reactie op AnoukBV

Ik vond deze en gebruik die zondag om hem te verrassen met de test :-)
Is dat een kaart?

5 jaar geleden

Ik heb dit rompertje gekocht en doe deze zondag aan bij ons dochtertje. Heb hem nog niet verteld dat we in verwachting zijn van ons 2e kindje ( volgens mijn berekening ben ik nu 4 weken) Dit leek me een leuke manier om het te vertellen 😀

5 jaar geleden

Ik ga deze zondag aan hem geven. Onze vrienden noemen ons een anwb echtpaar omdat we beide deze schoenen hebben. Straks hebben we een anwb gezin 🤪