14 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde als jou, de tip Aquarius kende ik nog niet, die onthou ik even. Misschien rustiger aan doen als je daar de mogelijkheid voor hebt?

5 jaar geleden

Ja heel herkenbaar. Irritant he? Soms val ik bijna om van de duizeligheid haha! Veel zout eten is overigens niet een hele goede tip. Het helpt nauwelijks om je bloeddruk te verhogen en is belastend voor je nieren. Tenzij je natuurlijk veel te weinig zout is (wat nauwelijks voorkomt). Maar vooral doen wat je zelf wil hoor!

5 jaar geleden

Hoi! Super vervelend en zeer herkenbaar! Laatste keer was mijn bloeddruk 88/65, ik heb altijd al last van een lage bloeddruk dus kan er goed mee omgaan! Hier is trouwens al een topic over en die staat vol met tips! Veel succes! ☀️

5 jaar geleden

Ik heb dus andersom, best veel een hoge bloeddruk.. niet teveel zout voor mij. En soms ook wat meer rusten op t werk , zodra ik me teveel inspan wordt ik naar. Als het aan blijft houden kan ik medicijnen krijgen, aangezien t niet zo goed is voor de baby. 😅 bij me vorige zwangerschap ook gehad. Warm weer helpt absoluut niet mee..

5 jaar geleden

Zo herkenbaar de laatste keer was hij 85/50

5 jaar geleden

Zoute dropjes?

5 jaar geleden

ik ook altijd een lage bloedruk mijn norme bloeddeuk is 104/60. de foto was 2 dagen geleden. chips, zoute popcorn en veel waterdrinken... en drop🤫 maar dit laatste mag niet van mij vk.

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! Met die hittegolf nergens puf voor. Lage bloeddruk, ik werd door m’n verloskundige al gewaarschuwd dat ik met het warme weer extra rustig aan moest gaan doen. Niet te snel opstaan, veel rusten, zout tot je nemen. Voor de rest is het helaas accepteren ☹️. 1 ding, je bent niet de enige 💕. Succes nog met de warme dagen, liefs!

5 jaar geleden

Reactie op Lillyzan

ik ook altijd een lage bloedruk mijn norme bloeddeuk is 104/60. de foto was ...
Ik heb een lage bloeddruk, maar die van u!😱 Sterkte! X

5 jaar geleden

Reactie op Maantje1989

Zo herkenbaar de laatste keer was hij 85/50
Oh dat zijn juist dezelfde waardes als bij mij laatst bij de huisarts.

5 jaar geleden

Reactie op Each2

Zoute dropjes?
Dat is helaas iets wat ik absoluut niet lust. 🤭

5 jaar geleden

Ja, hier ook. Heb van mijn gynacoloog een attest gekregen dat ik samen met mn man naar de supermarkt mag gaan. Anders overleef ik het niet. Lig meer in de zetel uit vermoeidheid/ suf zijn/draainissen. Echt wel vervelend.

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde!

5 jaar geleden

Zoute chippis? Of zoute stengels kaasstengels. Ik heb ook een erg licht gewicht, dus voor mij is het niet heel erg om wat vaker 'slecht' te eten.. Wat bij mij echt helpt is om elk 1,5 uur weer wat te eten. (fruit, wafeltje, broodje, crackertje maakt niet uit wat) maar hierdoor heb ik de laatste tijd minder last van lage bloeddruk. En vooral even zitten wanneer je het aan voelt. Zoute dropjes lust je niet las ik, anders is dat ook nog wel te doen 2 dropjes per dag doe ik wanneer ik me weer even duizelig voel. En in dit weer 2x per dag koude douch! Want door het warme weer val ik sneller flauw