11 Reacties

4 jaar geleden

Een soort drive true. Voor het raam langs?

4 jaar geleden

Reactie op nrigters

Een soort drive true. Voor het raam langs?
We wonen helaas in een appartementencomplex 馃槩

4 jaar geleden

Vieren als je uit quarantaine bent? Je dochter weet nu nog niet dat ze jarig is en de kans dat jij je niet fit voelt is aanwezig.

4 jaar geleden

Ik zou het zelf een week later doen als dat mogelijk is. Zou het echt heel erg vinden om zn eerste verjaarfag niet goed te kunnen vieren 馃槄 dus als het niet op de dag zelf kan, dan maar een week later

4 jaar geleden

Hier is tante corrie ook op bezoek. We vieren het as maandag wel met gezin. Ik doe zondagavond alles versieren. De week erna zijn verjaardag.

4 jaar geleden

Vandaag is mijn zoontje 1 jaar geworden en ook wij zitten nu thuis met corona. Hij heeft nu ook koorts 馃 Morgen zou zijn feestje zijn, nu hebben we alles verplaatst naar volgend weekend. En vandaag voor het gevoel wel een taartje gegeten, hiep hiep hoera geleerd, veel verjaardagsliedjes gezongen en z鈥檔 verjaardagsoutfit aangetrokken. 馃コ Hele fijne verjaardag gewenst voor jullie馃グ

4 jaar geleden

Reactie op ilya

Vandaag is mijn zoontje 1 jaar geworden en ook wij zitten nu thuis met coro ...
Happy Birthday 馃コ en beterschap! 馃崁

4 jaar geleden

Oh ik lees nu meer! *slaapgebrek* 馃檲 Allemaal beterschap! 馃崁 Ennuh de kleine meid of kleine man weet toch de exacte datum van zijn/haar verjaardag niet, dus voor nu is het zuur, maar zodra je er bovenop bent alsnog 馃コ馃コ馃コ

4 jaar geleden

Happy Birthday 馃コ en beterschap! 馃崁
Dank je wel 馃グ

4 jaar geleden

Alvast gefeliciteerd 馃コ Hier idem dito. Onze oudste zoon inmiddels uit quarantaine, maar wij nog steeds klachten. Woensdag wordt Lars 1, mijn schoonouders en mijn moeder krijgen een gebakje opgestuurd en wij hebben ook een taart besteld, dus dat wordt online proosten/taart eten. Zijn verjaardag zouden we volgend weekend vieren, maar we verzetten deze naar het einde van de maand. Beterschap allemaal 馃崁