26 Reacties
5 jaar geleden
Mijn kleintje heeft van dag 3 last van snotjes. En tot op heden gaat het net 2 dagen goed en komt het weer terug voor aantal dagen. Hij kokhalst zelfs en als hij eindelijk kan overgeven zie ik ook groene slijmvlies tussen. Afgelopen avond was het heel extreem. Ik ben er vaker mee naar de huisarts gegaan cb arts ziekenhuis allemaal zeiden ze het zit niet in zijn longen gelukkig. Naar in de neusholtes.
5 jaar geleden
Reactie op siema
Mijn kleintje heeft van dag 3 last van snotjes. En tot op heden gaat het ne ...
Oh jeetje, klinkt voor jouw kleintje niet fijn. Heeft hij er zelf veel last van? En jij bent zelf ook corona positief (getest) geweest?
5 jaar geleden
Onze kleine man al slijmerig vanaf week 4 (nu 9 weken). Piepte met ademhalen en was bellen aan het blazen van al het slijm in de mond en keel. En dat kokhalzen.... Zo zielig om te zien! Als het dwars zit dan komt er een halve voeding mee uit soms. Dit lucht dan wel weer op voor hem merk ik.
Dit gaat hier al weken af en aan.
Twee weken geleden was er een corona-uitbraak in de klas van onze jongste dochter. Minstens 10 vd 26 besmet, vrijwel allemaal zonder klachten of minimaal; juf besmet en een aantal ouders uiteindelijk ook 😔
Niemand hier in huis had/heeft klachten, maar ze was wel positief getest 😳 Schrok me dood! Wij zijn nu 2x negatief getest (oudste dochter van 13, man en ik) en waarschijnlijk hebben we het niet gehad.
Enige handvaten die we meekregen van GGD en huisarts is blijven in de gaten houden. Koorts? Bellen! Benauwd? Bellen! Etc etc.
De ene dag gaat super en andere dag hebben we echt een ventje dat zich ellendig voelt en alleen maar wil knuffelen en drinken.
We hopen dat ie niks heeft opgelopen van zn zus maar we weten het niet. 🤷🏻♀️
We bekijken het van dag tot dag. Wat ik niet vertrouw bel ik de huisarts.
Geef je ook borstvoeding?
Zo ja, dan zou de kleine man toch antistoffen binnenkrijgen?