10 Reacties

2 jaar geleden

Zelf gemaakt toch wel trots op! Ik maak er meer, te vinden op vinted: xnrb 馃槵 Verder ben ik helaas niet zo creatief馃檲 maar ben benieuwd naar jullie creaties!

2 jaar geleden

Een speenkoord gemacrameed met de naam van mn zoontje eraan!

2 jaar geleden

Ik heb zelf een boxzak en boxkleed genaaid van stof met teddyberen erop. 2 badkapen, een speendoekje, new-born mutsje en harembroekje (beide helaas te klein gemaakt) Had ook veel shirtjes en zo willen maken, maar 2 vriendinnen hadden de kleding van hun zoontjes over en dus staat m'n zolder nu vol daarmee 馃槆 Nu trouwens ook geen fut en tijd nog gehad om de naaimachine weer te pakken.... Lekker druk met de kleine knuffelen 馃グ

2 jaar geleden

Als deco voor op de kamer, figuurtjes gemaakt uit vilt, opgevuld en met hand dicht genaaid 馃槉

2 jaar geleden

Reactie op chbg123

Als deco voor op de kamer, figuurtjes gemaakt uit vilt, opgevuld en met han ...
Leuk zeg!

2 jaar geleden

Ik ben bezig geweest met het bedrukken van babykleding met eigen ontwerpen. Eerst voor de fun maar ben nu ook aan het kijken om te gaan verkopen online! 馃グ

2 jaar geleden

Ook leuk! Wil ik ook een keer gaan doen. Heb nu zoveel op me lijstje zijn, maarja geen tijd馃槄

2 jaar geleden

Reactie op olive1606

Ik ben bezig geweest met het bedrukken van babykleding met eigen ontwerpen. ...
Oeps helemaal niet je berichtje aan geklikt, maar dit lijkt me ook leuk om keer te doen! Echt leuk gedaan

2 jaar geleden

Reactie op chbg123

Als deco voor op de kamer, figuurtjes gemaakt uit vilt, opgevuld en met han ...
Wat een leuk idee zeg. Waar bestel je het vilt?

2 jaar geleden

Reactie op EmmaM

Wat een leuk idee zeg. Waar bestel je het vilt?
Dank je 鈽猴笍 ik wou een hele lange slinger, maar er ging toch wat meer tijd in dan gedacht haha. Via pipoos.com besteld