20 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg

5 jaar geleden

Ik gebruik zelf Ajwa dadels 👌, dat zijn toch de echte biologische.

5 jaar geleden

Ik heb dadels bij Yogi Yousef gekocht 😋

5 jaar geleden

Welke soort dadels maakt volgens mij niet veel uit. Ik eet altijd Medjoul dadels. Is maar net welke je zelf lekker vind

5 jaar geleden

Ajwa dadels zijn inderdaad de beste

5 jaar geleden

Klopt inderdaad, Ajwa dadels zijn sowieso de beste dadels die er zijn! Met of zonder bevalling zijn dadels goed voor je. Je kan ook gewoon normale dadels halen bij bijvoorbeeld een marokkaanse slagerij. Originele ajwa dadels zijn wel wat duurder

5 jaar geleden

Maar kan ik ook dadels eten zonder dat ik bang hoef te zijn voor weeen? 😄

5 jaar geleden

Nou of het stimuleert dat betwijfel ik! Heb zelf in de laatste weken bij m’n eerste zwangerschap elke dag dadels gegeten! Maar het hielp niet. Maar het is gezond en lekker. Neem de ajwa mee naar ‘t ziekenhuis. Ook wel handig qua boost na de bevalling.

5 jaar geleden

Ik heb als de gek dadels gegeten in de laatste weken van m’n zwangerschap in de hoop dat ik zou bevallen. Uiteindelijk met 41+1 gestript. Heb dit keer ook in het begin van m’n zwangerschap dadels met een gerust hart gegeten. Hield het wel bij max 3 p.d

5 jaar geleden

Ik vraag me echt af hoe je 6 dadels per dag weg krijgt? Ik eet ze normaal nooit, en ik vind ze echt mega groot 🙊

5 jaar geleden

Zelf eet ik dagelijks medjoul dadels.. voor mij een verwen tussendoortje.. wel grappig dat ik ze de afgelopen dagen geen dag over sla.. ik wist helemaal niet dat dit een bepaalde invloed zou kunnen hebben.. ik blijf dus volgen 👍😉🤭

5 jaar geleden

Reactie op MamaVanTweeMeisjes

Ik vraag me echt af hoe je 6 dadels per dag weg krijgt? Ik eet ze normaal n ...
Waar lees jij 6? Als je reactie gericht is op mijn bericht.. Al hoewel ik dat ook wel makkelijk naar binnen kan werken haha maar ik had het over max 3. En eet ze juist nu helemaal niet de laatste trimester. Helemaal niet bewust. Want zocht laatst nog in de supermarkt naar dadels. En oh ja, je hebt verschillende soorten dadels he! Niet alle dadels zijn even groot. De ajwa dadels zijn bv bijna net zo groot als olijven..

5 jaar geleden

Ik vraag me echt af hoe je 6 dadels per dag weg krijgt? Ik eet ze normaal n ...
Je hebt verschillende. Ligt eraan welke je haalt.. die in de supermarkt zijn meestal groot, maar niet echt lekker. Als je echt lekkere en goeie dadels wilt hebben, zou ik langs een marokkaanse slagerij gaan. Ik heb daar laatst 2 kilo aan dadels gekocht en eet er elke dag 3. Niet eens voor de bevalling, maar omdat het vol zit met goede vitaminen en het een energieboost is.

5 jaar geleden

Reactie op 12mei2024

Nou of het stimuleert dat betwijfel ik! Heb zelf in de laatste weken bij m’ ...
Ik heb ook al een apart bakje gevuld met dadels om mee naar de bevalling te nemen 🙈

5 jaar geleden

Ik eet er nu (36 weken) 6-8 per dag voor de laatste 3 weken. At er voorheen ongeveer 3-4 per dag. Medjool dadels. Die ze in de yoghurt of gewoon los. Heerlijk! Zit wel veel suiker in 😋 maar ik las dat het kan helpen met de elasticiteit van je weefsel zodat je vagina/perineum evt minder snel scheurt, rekbaarder is. En bij draagt aan sneller herstel na de bevalling

5 jaar geleden

Niet teveel van eten voordat je 36-37 weken bent. Ik eet ze al vanaf het eerste trimester bijna elke dag 3-4 en ga nu op meer per dag over. Ik vind de heerlijk dus ik vind het geen straf 😇😋

5 jaar geleden

Reactie op 12mei2024

Waar lees jij 6? Als je reactie gericht is op mijn bericht.. Al hoewel ik d ...
Ow nee sorry, had ergens gelezen laatste weken 6 dadels, was dus niet per se op jou gericht haha. Maar had ze in huis gekregen en ze zijn mega. Maar ik ga eens kijken voor ander merk :)

5 jaar geleden

Ow nee sorry, had ergens gelezen laatste weken 6 dadels, was dus niet per s ...
Haha Medjoul dadels vind ik het lekkerste en het is erg zoet doet me denken alsof ik snoep eet. Ze gaan bij mij erg snel op (ik at dadels eigenlijk al mijn hele leven).

5 jaar geleden

Ajwa dadels zijn inderdaad goed om elke dag 3 of 5 of 7 te eten

5 jaar geleden

Ow nee sorry, had ergens gelezen laatste weken 6 dadels, was dus niet per s ...
Je kan het ook nog altijd door kwark/yoghurt doen ook wel lekker. En minder zoet.