14 Reacties

5 jaar geleden

je kan ook lekker zitten in t water gewoon lekker rustig aan doen ikweet niet of t wel of niet goed is in begin, wij hebben een grote badje in de tuin ik ga er ook rustig in zitten om lekker af te koelen🥰

5 jaar geleden

Als je maar de zon compleet vermijdt met je hele lichaam kan het volgens mij geen kwaad!

5 jaar geleden

je kan ook lekker zitten in t water gewoon lekker rustig aan doen ikweet ni ...
Ohja dankjewel voor de tip😊, veel plezier zaterdag

5 jaar geleden

Reactie op xTaliet

Als je maar de zon compleet vermijdt met je hele lichaam kan het volgens mi ...
Oke thnkyou, ik ga morgen een parasol kopen

5 jaar geleden

Je kunt lekker in de zon zitten hiir.. Maar je gezicht wel goed beschermen! Ivm zwangerschapsmasker.. Ik heb vanuit m'n eerste zwangerschap, nu 3 jaar geleden, pigment boven m'n lip overgehouden.. Als ik me nu niet goed insmeer is het net een snor... 😩

5 jaar geleden

Ik woon vlakbij het strand, ga deze genoeg komende dagen dus maar pas ook zeker op. Regelmatig onder de parasol en goed insmeren, dan kan het echt geen kwaad. Gewoon goed uitkijken. Ik legde bij mijn vorige zwangerschap nog wel eens een handdoekje over mijn buik tegen de zon (hoogzwanger in de zomer). Veel plezier alvast!

5 jaar geleden

Sorry maar wat een vreemd advies.. wij wonen aan het strand en heb toch echt 2 gezonde kids en nu zwanger van de 3e. En wat dacht je van alle Spaanse vrouwen? Daar worden toch ook gezonde kinderen geboren? Ga zeker lekker heen! Voor niemand is een hele dag bakken goed. Zorg dat je niet oververhit raakt (maar dat geldt voor elke plek waar je bent) en smeren met hoge factor en/of zon vermijden is altijd een goed idee!

5 jaar geleden

Tja ik zou toch ook even aan Corona denken nu hoor, denk dat de stranden overvol gaan zijn

5 jaar geleden

Gewoon goed insmeren en goed water blijven drinken! Ik zie het probleem niet zo.. Wij wonen aan het strand en mijn vrouw is zwanger. Wij gaan ook gewoon een dagje erheen. 😊

5 jaar geleden

Hoi, Zet zeker een petje of hoedje op, dat beschermt je hoofd en gezicht al wat. Net terug van een zonnige vakantie en hele tijd petje opgehad, nergens last van gehad. Wel goed smeren en water drinken natuurlijk :-). Veel plezier!

5 jaar geleden

Lekker gaan! Smeer je goed in en zorg dat je voldoende drinkt en schaduw!!! Ik zou niet weten waarom je niet in de zee zou kunnen zwemmen... als iemand je zoiets verteld vraag dan even waar ze het vandaan halen en ik vraag altijd voor de grap (maar toch enigszins gemeend) om wetenschappelijk bewijs 😂 (ik heb een schoonmoeder die vaak met rare feitjes komt en alles geloofd wat ze hoort of leest... dus ik probeer haar een beetje te beschermen tegen al het fake news etc. Vandaar dat ik vaak zeg ‘heb je een wetenschappelijke bronvermelding bij je verhaal?’) 🤣🤣 Ik woon vlak bij het strand en het is er heerlijk! En van de VK mag ik ook met m’n gat in een badje met koud water zitten dus waarom niet in de zee? Luister gewoon goed naar je lichaam!! Have fun!

5 jaar geleden

Zelf vorige vrijdag nog in zee gezwommen (10weken zw) op die snik hete dag! Was heerlijk! Wel goed insmeren veel drinken, ik had een parasol mee.. Lekker doen! Zat ruimte om een plekje op het strand te vinden waar je 1.5 'm afstand houd, dan meer iets meer richting de duinen bv..

5 jaar geleden

Mijn nichtje heeft een zwangerschapsmasker gehad van zwanger naar het strand gaan en niet goed insmeren. Dus goed je gezicht insmeren iig! Is het strand verder wel rustig? Het aantal corona besmettingen is in een week verdubbeld en zwangere vrouwen zijn extra kwetsbaar. Ons immuunsysteem is slechter om te voorkomen dat ons lichaam het kind afstoot. Dus we kunnen sneller iets oplopen. Daarnaast kan je een miskraam krijgen bij langdurige koorts. En koorts kan een symptoom zijn van corona..

5 jaar geleden

Nog niet doen, werd mij vadaag ook afgewezen.. nog even wachten, pas sowieso op met blote buik in de zon, ze zeggen dat je kindje verhoogde kans heeft op blindheid..