31 Reacties

3 jaar geleden
Wij zijn naar het sprookjesbos in Enkhuizen geweest, onze kleine vond het echt super!

3 jaar geleden
Vooral iets kiezen dat jullie zelf heel leuk vinden om te doen 😃. Ze zijn nog zo klein dat ze alles met papa en mama leuk vinden. Sealife op Scheveningen is ook heel leuk en goed te combineren met strand. Onze zoon vind spelen op t strand met emmertjes etc enig (lekker bij een strand-tent zitten 🏖)

3 jaar geleden
Dierentuin is hier een hit
Waar ik met de kleine graag eens naar toe zou willen gaan is de Orchideeënhoeve.
Erg mooi om te zien, je loopt tussen de vlinders en de lorri's en planten en orchideeën natuurlijk.
Het is overdekt en best warm op sommige stukken, dus ook voor minder fijn weer erg leuk

3 jaar geleden
Reactie op Lion93
Zwemmen (bij centerparcs) vindt onze dreumes heel leuk.
En binnenkort wil i ...
Hoe doe je dat met zwemmen en slapen
Zijn daar op vakantie geweest dan sliep hij als we geluk hadden in de box maar als je die niet hebt en dan geen huisje hebt ?

3 jaar geleden
Reactie op Lion93
Zwemmen (bij centerparcs) vindt onze dreumes heel leuk.
En binnenkort wil i ...
Moet je even kijken of daar alles is opgeheven want door corona liepen de aapjes niet meer los. Ze werken namelijk nog wel met tijd sloten. Het is wel iets minder leuk als die aapjes niet loslopen

3 jaar geleden
Ik heb hier hele goede en leuke dingen over gehoord https://flierefluiterraalte.nl/. Is in Raalte

3 jaar geleden
Reactie op susanne1989
Hoe doe je dat met zwemmen en slapen
Zijn daar op vakantie geweest dan sl ...
1x zaten we idd op het park in een huisje. De andere keer gingen we na z'n 1e slaapje en toen rond 2 uur douchen en omkleden en half 3 in de auto en sliep toen in de auto. Met uitjes laat ik het slapen een beetje los. Tot nu toe is dat steeds goed gegaan.😊