31 Reacties

3 jaar geleden

Lees mee

3 jaar geleden

Wij zijn naar het sprookjesbos in Enkhuizen geweest, onze kleine vond het echt super!

3 jaar geleden

Wij zijn nu een paar keer naar Ouwehands dierenpark geweest in Rhenen, voor onze dreumes is dat echt een uitje! Ik denk dat ook elke andere dierentuin erg leuk is!

3 jaar geleden

Begreep van een vriendin dat Julianatoren ook echt leuk is voor 15+ maanden. Zij was daar van de week en haar dochtertje mocht al in veel attracties (wel met een papa of mama) 😉 En veel speeltuinen die ook gericht zijn op wat kleinere kinderen.

3 jaar geleden

Hier is de dierentuin echt een grote hit.

3 jaar geleden

Dierentuin 🙃

3 jaar geleden

Tierpark Nordhorn!! 😁

3 jaar geleden

Vooral iets kiezen dat jullie zelf heel leuk vinden om te doen 😃. Ze zijn nog zo klein dat ze alles met papa en mama leuk vinden. Sealife op Scheveningen is ook heel leuk en goed te combineren met strand. Onze zoon vind spelen op t strand met emmertjes etc enig (lekker bij een strand-tent zitten 🏖)

3 jaar geleden

Dierentuin is hier een hit Waar ik met de kleine graag eens naar toe zou willen gaan is de Orchideeënhoeve. Erg mooi om te zien, je loopt tussen de vlinders en de lorri's en planten en orchideeën natuurlijk. Het is overdekt en best warm op sommige stukken, dus ook voor minder fijn weer erg leuk

3 jaar geleden

Avonturenboerderij molenswaard Plaswijckpark

3 jaar geleden

Zwemmen (bij centerparcs) vindt onze dreumes heel leuk. En binnenkort wil ik voor het eerst naar de Apenheul. Zijn al wel paar keer naar de dierentuin geweest, maar bij de Apenheul lopen ze ook echt los.

3 jaar geleden

Reactie op Lion93

Zwemmen (bij centerparcs) vindt onze dreumes heel leuk. En binnenkort wil i ...
Hoe doe je dat met zwemmen en slapen Zijn daar op vakantie geweest dan sliep hij als we geluk hadden in de box maar als je die niet hebt en dan geen huisje hebt ?

3 jaar geleden

Reactie op Lion93

Zwemmen (bij centerparcs) vindt onze dreumes heel leuk. En binnenkort wil i ...
Moet je even kijken of daar alles is opgeheven want door corona liepen de aapjes niet meer los. Ze werken namelijk nog wel met tijd sloten. Het is wel iets minder leuk als die aapjes niet loslopen

3 jaar geleden

De orchideeën hoeve! Zijn in de coronatijd uitgebreid. Hebben nu ook ooievaars alpaca’s aapjes flamingo’s en stokstaartjes! Een echte aanrader!

3 jaar geleden

Het gouden woud in liempde bij slecht weer. Geniaal, een enorme zandbak waar kinderen met zand en water kunnen spelen.

3 jaar geleden

Ik denk dat het dolfinarium echt een goeie is was poosje terug in blijdorp met me kleine man in dat aquaruim gedeelte vond die geweldig!!!!

3 jaar geleden

Ik heb hier hele goede en leuke dingen over gehoord https://flierefluiterraalte.nl/. Is in Raalte

3 jaar geleden

Reactie op susanne1989

Hoe doe je dat met zwemmen en slapen Zijn daar op vakantie geweest dan sl ...
1x zaten we idd op het park in een huisje. De andere keer gingen we na z'n 1e slaapje en toen rond 2 uur douchen en omkleden en half 3 in de auto en sliep toen in de auto. Met uitjes laat ik het slapen een beetje los. Tot nu toe is dat steeds goed gegaan.😊

3 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Moet je even kijken of daar alles is opgeheven want door corona liepen de a ...
Oh dat is goed om te weten ga ik nog ff over informeren, thnx

3 jaar geleden

Reactie op Lion93

Oh dat is goed om te weten ga ik nog ff over informeren, thnx
Dinsdag geweest, ze lopen weer los. Mijn dreumes vond het wel aardig daar maar was er eigenlijk nog iets te klein voor. Hij heeft meestal het vogel gebaar gemaakt