81 Reacties

3 jaar geleden

Elke dag sinds dat de test positief was heb ik angst. Ik vraag me af wanneer de hg gaat beginnen. Na 2 extreme hg zwangschappen vanaf week 4 tot aan de persweeen. Ik ben zelfs bang dat er wat mis is met deze zwangerschap omdat het overgeven zich beperkt houdt tot 2a 3 per dag. Het ziekenhuis geeft aan dat het de normale gang van zaken is. Wat is normaal als het normaal voor jezelf hyperemesis gravidarum is. Zo out of my comfort.

3 jaar geleden

Mijn angst is helaas en miskraam.. ik heb zo graag en 2e gewilt ennou ben ik 6 weken zwanger ik voel.nog niet heel veel af en toe buikpijn en me urine is echt donker en vies geurtje.. maar heb nog geen hartje zien kloppe pas de 29e.. en ja is me grootste angst gewoon.. helemaal als.ik die topics overal voorbij zie komen..

3 jaar geleden

Reactie op R-J-M-

Mijn angst is helaas en miskraam.. ik heb zo graag en 2e gewilt ennou ben i ...
Ik heb dit ook. Heb wel een half jaar geleden een miskraam gehad. Nu weer zwanger. Wilde mezelf niet gek maken met extra testen, maar toen ik me aanmeldde bij moeders voor moeders kreeg ik weer een test. Die viel zo tegen. Vanmorgen nog een keer met kruidvat gedaan. Hij loopt wel wat op, maar echt geen knaller met 5wk en 4 dagen ... De 29e duurt zoo lang nog...

3 jaar geleden

@missmorrow kan dit topic niet vastgezet worden bovenin? Nu verdwijnt bij en worden er alsnog losse topics aangemaakt

3 jaar geleden

Reactie op Marietje-25

Ik heb dit ook. Heb wel een half jaar geleden een miskraam gehad. Nu weer z ...
Heftig.. ik heb tot nu toe nog geen miskraam gehad maar omdat ik overal leest over miskramen etc etc.. ja word ik gek en angstig helaas.. bij mijn sprong de testen wel echt eruit.. hoop voor je dat her dit keer goed is! 馃槡

3 jaar geleden

@missmorrow kan dit topic niet vastgezet worden bovenin? Nu verdwijnt bij e ...
Dat kan helaas niet, ik kan wel checken of ik dames mag verwijzen naar dit topic en de andere topics sluiten.

3 jaar geleden

Ja, dat is he. Als je teveel last of pijn hebt, maak je je zorgen. Als je van niets last hebt, maak je je ook zorgen. Wij zijn voorzichtig blij. Praten over onze baby in de toekomst, maar blijven realistisch dat het kan mislopen. Tussen mijn twee zoons in een miskraam gehad op 8 weken, dus dat brengt je wel met beide voeten op de grond. Mijn schoonmoeder bv. weet het al, want ik drink al graag eens een wijntje mee, maar dat gaat natuurlijk nu niet, dus ze had het snel door. We zouden het pas aan onze jongens vertellen als op 12 weken, na een goede echo. Ik denk dat het heel moeilijk is dat verdriet uit te leggen en hun verdriet op te vangen als je zelf nog rouwt (ze zijn 2 en 4)

3 jaar geleden

Reactie op R-J-M-

Heftig.. ik heb tot nu toe nog geen miskraam gehad maar omdat ik overal lee ...
Ik hou ernstig rekening met dat het niet goed zal zijn. Het klopt gewoon niet... Klachten worden ook minder. Dus ik test maandag nog eens. Maar zou me niet verbazen als het dan negatief is. Dan zal ik de vk wel bellen...

3 jaar geleden

Reactie op R-J-M-

Mijn angst is helaas en miskraam.. ik heb zo graag en 2e gewilt ennou ben i ...
Misschien blaasontsteking??

3 jaar geleden

Reactie op R-J-M-

Mijn angst is helaas en miskraam.. ik heb zo graag en 2e gewilt ennou ben i ...
Maar is bij jou niet gezegd dat als je niks voelt dat het dan mis moet gaan hoor! En die donkere stinkende urine is zeker wel passend bij een zwangerschap!

3 jaar geleden

Mijn grootste angst is om geen levend kindje te krijgen. In januari is mijn zoontje een dag na de bevalling overleden aan complicacomplicaties die waren opgetreden tijdens het persen en voelt alles extra onzeker

3 jaar geleden

Reactie op Marietje-25

Maar is bij jou niet gezegd dat als je niks voelt dat het dan mis moet gaan ...
Nee niets. Had eerst 1 juli de eerste echo en had gezegt dar ik angstig ben en niet langer zo kan wachten maar helaas pas vanaf 8 weken dus is verplaats naar de 29e.. heb af en toe wel symptonen wel gevoelige borsten, heel warm.. rugpijn soms ff rommeltje in me onderbuik.. maarja ben pas 6 weken kan nog komen.. maak me denk gwn druk terwijp er niets is.

3 jaar geleden

Reactie op Robin1984

Misschien blaasontsteking??
Heb verdee niet echt last met plassen.

3 jaar geleden

Reactie op Marietje-25

Ik hou ernstig rekening met dat het niet goed zal zijn. Het klopt gewoon ni ...
Heftig dit... hoop echt voor je dat het goed zit 馃槡

3 jaar geleden

Reactie op Sjul2020

Mijn grootste angst is om geen levend kindje te krijgen. In januari is mijn ...
Wat ontzettend naar en verdrietig. Snap dat je moeilijk onbezorgd en blij kunt zijn nu. Sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op R-J-M-

Nee niets. Had eerst 1 juli de eerste echo en had gezegt dar ik angstig ben ...
Dat denk ik ook! Het ziet er nog goed uit voor je! Fijn dat je wat eerder mag voor een echo! Al duurt een hele week nog lang he...

3 jaar geleden

Reactie op Sjul2020

Mijn grootste angst is om geen levend kindje te krijgen. In januari is mijn ...
Wat ontzettend verdrietig! Wat een beladen zwangerschap zal dit dan zijn...

3 jaar geleden

Mijn angst is dat na mn miskraam ik niet op de natuurlijke manier een zwangerschap kan voldragen.

3 jaar geleden

Reactie op Marietje-25

Dat denk ik ook! Het ziet er nog goed uit voor je! Fijn dat je wat eerder m ...
Helaas wel ja.. wachten en wachten.. gelukkig ook werken aankomende week dus dan hopend dagen snel voorbij maar dan gaat weekwnd wel weer lang duren helemaal de zondag..

3 jaar geleden

Het is mijn eerste zwangerschap.. en door de ervaringen van anderen ( ook mijn zus ) ben ik bang voor een miskraam.. mijn andere angst is dat er iets tijdens de bevalling mis gaat met het kind of mijzelf 馃様 .. heb nog geen echo gehad dus dat maakt mij ook wel nerveus 馃槬 allemaal angstige tijden, maar wil er wel van genieten dus ik probeer er zo min mogelijk aan te denken