15 Reacties

5 jaar geleden

Een maat groter nemen, Alexander past in principe in Kruidvat 3 en 4 , 3 hebben we voor de dag en 4 voor de nacht en dat werkt super 😀

5 jaar geleden

Maatje groter, hier gebruiken we overdag Kruidvat 1 en en 2 voor de nacht 😊

5 jaar geleden

Reactie op sannep97

Een maat groter nemen, Alexander past in principe in Kruidvat 3 en 4 , 3 he ...
Ja wij zijn pas overgestapt van maat 1 naar 2. Dacht ook dat dat misschien zou helpen. Maar misschien past ze maat 3 ook al. Zal het eens proberen.

5 jaar geleden

Heyy wat fijn dat ze al zo lang door slaapt! Ik gebruik ook dit merk. Zou zelf idd even checken of de maat luier goed past, wellicht een maat groter. Als maat net aan is kan het zijn dat de luier te klein is en daardoor niet alle vocht goed kan opnemen.

5 jaar geleden

Hier hetzelfde. Zoals al eerder gezegd hier, doen wij hem ook een grotere maat pampers aan 's nachts.

5 jaar geleden

Wij hebben die luiers ook, hebben er geen last van.. ik verschoon halverwege de fles, wellicht dat dat nog net even iets uit maakt.. maar soms is de luier ook niet helemaal vol

5 jaar geleden

Wij gebruiken voor de nacht pampers babydry en voor overdag ook de protection

5 jaar geleden

Een maat groter nemen. Dit hielp ook bij mij. Ze is nu overgestapt van maat 2 naar 3. En geen enkele nacht meer doorgelekt. En de broekjes zijn ook ideaal 😃😃

5 jaar geleden

Wij hebben de luiers van Kruidvat als we merken dat ze in de nacht nat wordt dan gaan we voor de nachten een maatje groter en dan is ze niet meer nat.

5 jaar geleden

Overdag premium protection Snachts baby dry de gewone luiers en straks zelfs de + variant Hier lees je het verschil tussen de baby dry en premium protection luiers. En waarom premium zo snel vochtig wordt in de nacht 😉 https://www.luierinfo.nl/blog/pampers-baby-dry-en-premium-protection-vergelijking

5 jaar geleden

Overdag premium protection Snachts baby dry de gewone luiers en straks zel ...
Oh handig! Dankjewel

5 jaar geleden

Hier zijn Huggies echt een uitkomst. Ons zoontje werd elke ochtend nat wakker en sinds we deze gebruiken is ie elke ochtend helemaal droog🙌🏻

5 jaar geleden

Reactie op Naadje-s

Een maat groter nemen. Dit hielp ook bij mij. Ze is nu overgestapt van maat ...
Ik heb deze ook een keer in de nacht om gedaan en toen bedacht ik me…. Wat als die gaat poepen😂? Met uittrekken beetje onhandig

5 jaar geleden

Reactie op picolini

Ik heb deze ook een keer in de nacht om gedaan en toen bedacht ik me…. Wat ...
Moet je scheuren aan de zijkant 😉 Maar ik ben er niet bepaald enthousiast over 🙈 alleen tijdens zindelijkheidstraining.

5 jaar geleden

Reactie op Sara18

Wij gebruiken voor de nacht pampers babydry en voor overdag ook de protecti ...
Wij doen het ook op deze manier. Van de week een keer 1 nacht de premium protection aangehad gelijk helemaal klam nat s'ochtends...door de slaapzak heen te voelen zelfs.