13 Reacties

4 jaar geleden

Nog nooit van gehoord. Ik ben vooral benieuwd naar de tips uit de folder 😬 Hier hielp 3 dagen een strakke bh aan. Maar dan ook echt 24 uur en ook onder de douche. Toen was het over.

4 jaar geleden

Ik ken het niet... Wat bij mij echt super goed hielp tegen stuwing was een bevroren kraamverband er tegen aan leggen.

4 jaar geleden

Waarom wil je dit middel nemen? Het schijnt vrij nare bijwerkingen te kunnen hebben. Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee hoor, maar gewoon nieuwsgierig, denk je dat de standaard methodes uit de folder niet werken?

4 jaar geleden

Ik heb het moeten nemen bij m’n eerste zwangerschap. Kreeg de borstvoeding niet afgebouwd, alleen maar ontstekingen. Het is echt een paardenmiddel. Het heeft nare bijwerkingen en je bent echt in een andere wereld! Niet zomaar innemen dus. Gewoon strakke bh’s dragen dag en nacht en zelfs onder de douche om stuwing tegen te gaan.

4 jaar geleden

Witte kool bladeren uit de koelkast werkt erg goed tegen stuwing als je er last van hebt

4 jaar geleden

2 keer gehad na de bevalling en werkte perfect! Ook geen bijwerkingen. Nu bij de derde krijg ik het weer.

4 jaar geleden

Waarom wil je dit middel nemen? Het schijnt vrij nare bijwerkingen te kunne ...
Ik kom oorspronkelijk uit België en daar is het normaal dat je na de bevalling direct medicatie hiervoor krijgt. Ik weet enkel niet of het echt dit is of iets anders. Ik heb best wel bij heel veel dingen hier in NL dat ze alles zo natuurlijk mogelijk willen en je een beetje bang maken als je het toch anders wil (denk bv aan thuisbevalling, zo lang mogelijk thuis blijven, natuurlijke bevalling enz.., dit terwijl het in andere landen heel anders gaat. Ik wil dus niet onnodig pijn hebben omdat ze hier alles vrij natuurlijk willen.

4 jaar geleden

Reactie op marleen1111

2 keer gehad na de bevalling en werkte perfect! Ook geen bijwerkingen. Nu b ...
Heb je dit zelf bij je huisarts moeten vragen of krijg je het vanuit je VK?

4 jaar geleden